اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری برازجان خبر داد

برگزاری جشنواره بزرگ بادبادک‌ها و نمایشگاه کودکان خلاق در برازجان

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری برازجان از برگزاری جشنواره بزرگ بادبادک‌ها و نمایشگاه کودکان خلاق در برازجان خبر داد.

برگزاری جشنواره بزرگ بادبادک‌ها و نمایشگاه کودکان خلاق در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسطو قائدی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: برازجان دارای موقعیتی استراتژیک در سطح استان است و با توجه به اینکه دشتستان دروازه ورودی استان به شمار می‌رود باید نسبت به زیباسازی و بهبود وضعیت مبلمان شهری در مرکز شهرستان اهتمام ورزیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری برازجان خاطرنشان کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر برازجان و شهرداری تاکنون اقدامات زیادی برای بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابر انجام شده است و تا حدود زیادی مشکلات ترافیکی نیز رفع شده است.

قائدی تصریح کرد: شهرداری برازجان در کنار فعالیت‌های عمرانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز حضوری ارزشمند دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری برازجان از برگزاری جشنواره بزرگ بابادک‌ها با حضور دو هزار کودک در برازجان خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام گرفته عصر روز پنجشنبه یازدهم مهرماه در یادمان شهدای گمنام شهر برازجان دومین جشنواره بزرگ بادبادک‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این معاونت در راستای تحقق شهر دوستدار کودک، با اجرای برنامه‌های فرهنگی مستمر و با همکاری دیگر ارگان‌های ذیربط، فرهنگ شهروندی را از کودکی نهادینه کرده و آموزش خواهد داد.

معاون شهردار برازجان ابراز داشت: این آیین در آستانه هفته کودک و در محیطی بانشاط، فرهنگی و دوستانه برای کودکان برگزار خواهد شد.

قائدی با دعوت از تمامی متولیان بخش‌های دولتی و غیردولتی گفت: معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری برازجان از تمامی ایده‌ها و برنامه‌های خلاقانه با موضوع فرهنگ‌سازی در حوزه کودک استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام/2452/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول