اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان در پیامی به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان:

جشنواره فیلم کودک اصفهان تجلی رویا در هنر است

شهردار اصفهان گفت: جشنواره بین‎المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان بخشی از هویت فرهنگی شهر اصفهان است، این رویداد عظیم فرهنگی با نام گنبدهای فیروزه‎ای در هم می آمیزد و تجلی رویا در هنر را به زیبایی به منصه ظهور می‌گذارد.

جشنواره فیلم کودک اصفهان تجلی رویا در هنر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مرتضی سقائیان نژاد در پیامی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان، اظهار کرد: جشنواره بین‎المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان هم اکنون خود را بخشی از هویت فرهنگی شهر اصفهان نموده است تا همواره نام این رویداد عظیم فرهنگی با نام گنبدهای فیروزه‎ای در هم آمیزد و تجلی رویا در هنر را به زیبایی به منصه ظهور گذارد.

وی افزود: این کاروان شادی در احاطه پرواز پروانه‎هایی است که سمبل و نماد این مراسم می‎باشند تا ارمغانی از نشاط و هیجان در روزهایی زیبا و دلنشین باشد.

شهردار اصفهان در پیام خود ادامه داد: برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان امسال به نام مبارک حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) نام گرفته و این برگ زرین دیگری است که بر شاخسار دشت فرزانگی ایران زمینی که هرساله به نیت تلاشی صادقانه و خالصانه برگزار می‎گردد تا غریو شادی کودکانه، نوای برخاسته  از دل‎های بی‎ریایی باشد که بر قلب‎ها همچو نسیمی دلنواز دست محبت می‎کشد.

وی ادامه داد: این شکوه شورانگیز با همتی وصف ناشدنی و با هنرمندی‎های بی‎پیرایه و شاخصی که از سر ذوق و توانایی پدید می‎آید، به ثمر می‎نشیند تا همواره در جام جهان و در روح زمان جاودانه بماند.

سقائیان نژاد گفت: امیدوارم که این جشنواره سرآغاز فصلی نوین از اندیشه‎هایی باشد که زیبایی‎های هنر و هنرمندی در تار و پود فرهنگ را به روشنی متجلی نماید.

وی در پایان تصریح کرد: برگزاری بیست و هفتمین جشنواره فیلم‎های کودکان و نوجوانان در مهرماه 92 در شهر آب و آیینه اصفهان را امری نیک می‎دانم و حضور میهمانان داخلی و خارجی در این مراسم که با شعار حمایت از کودکان درگیر جنگ برگزار می‎شود را گرامی می‎دارم  و آرزومندم که این ایام همواره سرشار از خوشی و شادکامی برای همگان باشد.

انتهای پیام/63019/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول