اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر خبر داد

توجه به حقوق، استعداد، انتظارها و نیازهای کودکان در همه حوزه‌ها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: به حقوق، استعداد، انتظارها و نیازهای کودکان در همه حوزه‌ها بیشتر توجه شود.

توجه به حقوق، استعداد، انتظارها و نیازهای کودکان در همه حوزه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدمحمدصادق هاشمی ظهر امروز در نشست  هماهنگی برگزاری هفته ملی کودک در استان بوشهر افزود: با نزدیک شدن به ایام هفته ملی کودک باید ستادهای برگزاری این هفته در استان خود را برای برپایی مراسم مختلف آماده کنند تا برنامه‌های این هفته با شکوه‌ هر چه تمامتر برگزار کنند.

وی با بیان اینکه خدمت در هر حوزه‌ای به کودک سرمایه‌گذاری است افزود: باید در همه حوزه‌ها به حقوق، استعداد، انتظارها و نیازهای کودکان بیشتر توجه شود و این توجه را در سطح جامعه بیش از گذشته فراگیر کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: باید مسیر آموزش، نیازهای اجتماعی و اساسی زندگی کودک را به بهترین شکل شناسایی کنیم و در جهت داشتن بهترین عملکرد، گام‌های مهمی را برداریم.

هاشمی افزود: دستگاه‌هایی که در این عرصه فعالیت می‌کنند و در هفته ملی کودک برنامه‌هایی دارند باید با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان متولی اصلی کاملا هماهنگ باشند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم با برشمردن اهداف هفته‌ جهانی کودک که از 15 تا 21 مهر برگزار می‌شود گفت: امسال هفته‌ ملی کودک با گرایش و دیدی نو با رویکردی متفاوت نسبت به سال قبل برگزار می‌شود که لازم است برنامه‌های هفته ملی کودک به صورت هماهنگ و به دور از موازی کاری اجرا شود.

زکیه امیرپور اظهار داشت: سازمان‌ها باید با هماهنگی، همکاری و آگاهی برای برگزاری هرچه بهتر این هفته در استان همت کنند و از همه امکانات اجتماعی، فرهنگی و هنری خود برای ارائه خدمات مناسب به کودکان در این هفته بهره ببرند.

وی ادامه داد: توجه به کودکان و مطالبات و نیازهای آنان نباید به هفته ملی کودک محدود شود و دستگاه های متولی و مرتبط باید در طول سال برای رشد، پرورش فکر و شکوفایی استعداد کودکان برنامه داشته باشند.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول