اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده انتظامی شهرستان نطنز

برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان نطنز تشریح شد

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز در نشست خبری صبح امروز خود برنامه‌های هفته ناجا را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان نطنز تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، ظهر امروز نشست خبری فرمانده انتظامی نطنز با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

در این نشست سرهنگ علی بنی‌آدمی با تبریک فرارسیدن هفته ناجا و نیروی انتظامی به همه سبزپوشان و مردم، اظهار کرد: 13 مهرماه به صورت رسمی هفته نیروی انتظامی آغاز می‌شود که هر ساله در سراسر کشور برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای به مناسبت هفته ناجا و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

وی، مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی هفته ناجا را برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با ائمه جمعه نطنز و باد رود، تجلیل از کارکنان ساعی و تلاشگر نیروهای وظیفه، حضور کارشناسان انتظامی در مراکز عالی، دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، مساجد و جامعه هدف و ارائه راهنمایی‌های لازم به ایشان اعلام کرد.

این مسئول انتظامی در نطنز تصریح کرد: برپایی نمایشگاه تخصصی جهت آگاه‌سازی در سطح دبیرستان‌های، نشست علمی با نخبگان به منظور شناسایی آسیب‌های اجتماعی،قرائت پیام مهر در مدارس و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته نیروی انتظامی است.

بنی‌آدمی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش فرهنگی و هنری برای کارکنان نیروی انتظامی در مرکز شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز و نمایش بخشی از اقتدار پلیس توسط یگان‌های ویژه در سطح شهرستان پیش‌بینی لازم برای نشان دادن اقتدار پلیس در این هفته است.

وی اذعان داشت: دیدار مردمی در روز سه‌شنبه، حضور در گلزار شهدای و تجدید میثاق با شهیدان راه حق و حضور کارکنان نیروی انتظامی در نماز دشمن‌شکن جمعه و سخنرانی فرماندهی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته ناجا است.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: راه‌های پیشبرد اهداف نیروی انتظامی تعامل همه‌جانبه با مسئولان، رسانه و مردم است.

وی بیان داشت: افتخار می‌کنیم که شهرستان نطنز 14 شهید از نیروی انتظامی تقدیم انقلاب شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز، رویکرد نیروی انتظامی را جامعه محور بودن عنوان کرد و گفت: بالاترین سرمایه نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی مردم بوده و این امر جز با عملکرد صحیح نیروی انتظامی و انعکاس اخبار از طریق رسانه‌های مکتوب و مجازی  میسر نمی‌شود.

بنی‌آدمی، شعار هفته ناجا را اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، روز آمدی و قانون‌مداری عنوان کرد و گفت: فلسفه کار نیروی انتظامی خدمت به مردم است که همیشه پا به پای نظام و ولایت  بودند.

وی در پایان خط قرمز نیروی انتظامی را اجرای قانون عنوان کرد و گفت: روزآمدی و به‌روز شدن نیروی انتظامی از برنامه‌های مهم این واحد انتظامی است.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول