اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

شهرستان میاندرود محروم از خدمات پلیس +10

با وجود گذشت حدو سه سال از تشکیل شهرستان میاندرود مردم این شهرستان هنوز از داشتن یک مرکز پلیس +10 محروم هستند.

شهرستان میاندرود محروم از خدمات پلیس +10

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، یکی از اقدامات مهم و  زیر‌بنایی دولت در سال‌های گذشته تشکیل و ترویج دولت الکترونیک در سطح کشور بوده است که علاوه بر کاهش ازدحام در مراکز  پلیس، خدمات  را از طریق بخش خصوصی به صورتی راحت تر به مردم ارائه می‌کند.

هرچه تعداد و پوشش این مراکز در کشور بیشتر باشد  بر میزان خدمات‌دهی آنها به مردم و ‌در نتیجه درصد رضایت‌مندی مردم افزوده می‌شود اما این مهم هنوز در شهرستان 60 هزار نفری میاندرود لحاظ نشده است.

ایجاد دفاتر پلیس +10در هر منطقه‌ای نیازمند شرایط لازم خصوصا برای افراد متقاضی است و نباید همه کاستی‌ها را متوجه متولیان دولتی دانست.

بازنشستگان نیروهای مسلح که شرایط تاسیس این دفتر در شهرستان میاندرود را دارند با ورود به این بستر برای رفع نیازمندی مردم هم موجب ایجاد اشتغال شوند که با ایجاد این مشکلات بسیاری از شهروندان میاندرودی که مجبور هستند برای رسیدگی به برخی امور که در پلیس+ 10 رفع می‌شود به دیگر شهرهای همجوار مراجعه نکنند.

یکی از اهالی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان با بیان اینکه‌ لازمه تشکیل یک شهرستان  فعال و آباد داشتن امکانات ضروری در رابطه با نیاز های اساسی مردم است‌.

مصطفی مهدوی در این مورد با اشاره به بیکاری عده زیادی از جوانان این شهرستان که تحصیلات مرتبط با فناوری اطلاعات دارند افزود: افتتاح این دفتر در میاندرود می‌تواند حداقل سه نفر را مشغول به کار کند.

معصومه غلامی با اعلام اینکه مردم شهرستان میاندرود برای پیگیری امور ادرای‌مرتبط با پلیس+ 10 باید به  شهرستانهای نکا و ساری مراجعه کنند از مسئولان درخواست کرد که نسبت به ایجاد این دفتر در شهرستان میاندرود اقدام شود.

انتهای پیام/86021/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول