اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اشاره به اهمیت فرودگاه کیش بیان شد

سخنان خواندنی نخستین رئیس پلیس فرودگاه کیش

پس از استقرار و راه‌اندازی پلیس فرودگاه کیش طی هفته‌های گذشته، فرمانده این بخش نکات قابل توجهی را از اهداف استقرار واحد تحت فرمان خود بیان می‌کند.

سخنان خواندنی نخستین رئیس پلیس فرودگاه کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، سرهنگ تیمور دولتیاری که به عنوان نخستین فرمانده پلیس فرودگاه کیش از طرف فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور منصوب شده عصر امروز در نشستی خبری، ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه پلیس فرودگاه، این پلیس را ویترین و سمبل اقتدار نیروی انتظامی در جزیره کیش خواند.

وی نقش پلیس فرودگاه را حساس خواند و گفت: برابر وظایفی که به پلیس در جهت تحقق امنیت پایدار در صنعت هوانوردی واگذار شده، در حال حاضر با استقرار نخستین پلیس فرودگاه کیش، این مهم با داشتن تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها و نهادهای مستقر در فرودگاه کیش تحقق یافت.

رئیس پلیس فرودگاه کیش، به اهمیت این فرودگاه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: حجم بالایی از پروازهای تورهای تفریحی و گردشگری در این فرودگاه انجام می‌گیرد و سیل ورود مسافران و گردشگران به این جزیره زیبا و مرجانی، مسئولیت‌های این پلیس را سنگین‌تر می‌کند.

دولتیاری با اشاره به برخی از اقدامات «شاخص و اقتدار و توانمندی» مجموعه پلیس فرودگاه در طول چند ماه گذشته، از عزم جدی این فرماندهی در برخورد با هرگونه قاچاق کالا و موادمخدر خبر داد.

دولتیاری در ادامه به اقدامات فرهنگی و تبلیغی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، در فرودگاه کیش اشاره کرد و گفت: برابر تدابیر سردار فرمانده ناجا و همچنین تاکید فرماندهی انتظامی ویژه کیش، یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری پلیس فرودگاه کیش، اجرای طرح عفاف و حجاب است.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته فرودگاه کیش فاقد پلیس فرودگاه بوده و با تلاش و پیگیری‌های فرمانده انتظامی ویژه کیش، از بدو استقرار این پلیس، شاهد افزایش میزان رضایت مردمی از خدمات ارائه شده در فرودگاه هستیم.

این مقام انتظامی گفت: ابراز رضایت مردمی که از طریق تماس تلفنی و حضوری با پلیس فرودگاه دارند و اعلام رضایت فرماندهی انتظامی، برخی از مسئولان محلی و همچنین رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از اقدامات فرهنگ سازی عفاف و حجاب را مایه مباهات است.

دولتیاری تاکید کرد: برنامه‌های مذکور به صورت مستمر و دائمی در دستور کار این پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس فرودگاه کیش، با تقدیر از زحمات همه کسانی که تاکنون در امر خدمات رسانی به مسافران و گردشگران تلاش داشتند، یادآور شد: این پلیس از بدو استقرار ضمن خدمات رسانی به مسافران، بسط و گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار داد.

دولتیاری با اشاره به همکاری مدیریت فرودگاه کیش و مسئولان کانترهای پروازی و صنوف مستقر در فرودگاه کیش با مجموعه پلیس فرودگاه، این تعامل و همکاری را در موفقیت اجرای این طرح تاثیرگذار دانست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این راستا، بنر، پوستر، تراکت و بروشورهای حاوی مطالب عفاف و حجاب به صورت گسترده در سطح فرودگاه توزیع و نصب گردید.

رئیس پلیس فرودگاه کیش اضافه کرد: پخش هشدارهای آموزشی با محوریت عفاف و حجاب از طریق تلویزیون‌های دیجیتالی مستقر در سالن‌های انتظار و کانترهای شرکت‌های هواپیمایی و همچنین توجیه چهره به چهره مسئولان و متصدیان این کانترها را از دیگر بخش‌های اجرای طرح عفاف و حجاب در فرودگاه کیش دانست.

دولتیاری در پایان یادآور شد: کارکنان این پلیس، با اتکا به خداوند تبارک و تعالی و با عزمی راسخ، در جهت اجرای دستورات سلسله مراتب فرماندهی و اهداف سازمانی، تمام تلاش و کوشش خود را در جهت افزایش خدمات و اقدامات انجام خواهند داد. 

انتهای پیام/88003/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول