اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه کیش:

پلیس در کنار مردم است نه در مقابل آنها

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: پلیس هرگز در مقابل مردم نیست؛ بلکه در کنار مردم است.

پلیس در کنار مردم است نه در مقابل آنها

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، حسین دهکی عصر امروز در نشستی در رابطه با فعالیت‌های پلیس با اشاره فرارسیدن هفته ناجا، اظهار داشت: باید با احترام و تواضع با این مردم که ما هر چه داریم از آنهاست، روبرو شویم و به فرموده امام راحل (ره) در اسلام عبادتی بالاتر از خدمت به بندگان نیست.

وی، ماهیت وجود پلیس را خدمت به مردم دانست و گفت: پلیس امروز، پلیسی است که مردم در محور اصلی آن قرار دارند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در ادامه با بیان اینکه همواره به کارکنان زیر مجموعه خود بر رعایت حقوق شهروندان و مردم تاکید می‌کند، یادآور شد: ما در درجه اول باید قدردان و شاکر چنین مردم فهیم و شریفی باشیم و ثانیا حقوق آنها را به طور کامل رعایت کرده و وسایل رضایت و خوشنودی مردم که همان رضایت خداوند تبارک و تعالی است را فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: بزرگ‌ترین عبادت در جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و آنچه را که امروز در نیروی انتظامی به آن نیاز داریم خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

این فرمانده انتظامی تصریح کرد: امروز خدمت کردن به مردم یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند و امروز باید کارکنان نیروی انتظامی به این توفیق الهی که نصیبشان شده مباهات کنند.

دهکی در ادامه با اشاره به تاکیدات مکرر فرماندهی معظم کل قوا در نحوه برخورد صحیح با مردم افزود: الحمدلله پلیس امروز، با اقتدار توام با عطوفت و مهربانی به ماموریت‌های ذاتی خود ادامه می‌دهد و امیدوارم همه کارکنان در این رابطه فرامین مقام عظمای ولایت را در همه شئون زندگی و کاری سرلوحه خویش قرار دهند.

وی در این رابطه خاطر نشان کرد: قطعا تلاش شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی ویژه کیش خالصانه و از سر ارادت به اسلام و رهبری و در راه خدمت به مردم است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش ادامه داد: ما باید خدا را به دلیل نعمت خدمتگزاری به مردم ولایی و انقلابی شکرگزار باشیم و طوری انجام وظیفه کنیم که آیندگان در مورد ما خوب قضاوت کنند.

این مسئول در نیروی انتظامی با بیان اینکه ما در مقابل همه چیز نظام اسلامی مسئولیم، خاطرنشان کرد: اگر در کارهای محول شده بی تفاوت باشیم، پاسخی برای امام و شهدا نخواهیم داشت.

دهکی اظهار داشت: ما هر مسئولیتی که داریم اگر به درستی کار خود را انجام دهیم عبادت خدا را کرده و رضایت او را جلب می‌کنیم.

فرمانده انتظامی و دریابانی کیش هدف اصلی پلیس را مردم داری و مردم محوری بیان داشت و گفت: برای این منظور پلیس بایستی اعتماد مردم را جلب نماید و برای جلب اعتماد مردم اولین راه صداقت پلیس است.

دهکی اضافه کرد: صداقت یعنی رفتار پلیس بایستی صادقانه باشد و رفتارش در عمل باید مبتنی بر صداقت باشد و گفتمان ایجابی را ایجاد کند و اصولا ماهیت پلیس خدمت به مردم است.

وی، فاکتور بعدی را اخلاق نیکو و حسنه نسبت به مردم دانست و بیان داشت: یک پلیس که رفتار توأم با آرامش و اخلاق نیکو نداشته باشد، هرگز نمی‌تواند اعتماد مردم را جلب کند.

دهکی، شجاعت و جسارت پلیس را از دیگر فاکتورهای جلب اعتماد مردم نسبت به پلیس دانست و ابراز داشت: شجاعت پلیس موجب می‌شود آن پلیس به یک پلیس دوست داشتنی و مورد اعتماد برای مردم تبدیل شود.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان فاکتور نظم و انضباط را آخرین فاکتور برای جلب اعتماد مردم دانست و گفت: یک پلیس منظم می‌تواند موجب دلگرمی مردم و افزایش اعتماد آنها به حافظان امنیت خود در جامعه شود.

انتهای پیام/88003/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول