اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان:

میزان جرائم کشف شده در لرستان ۴۷ درصد است / پلیس فتا در شهرستان‌های لرستان فعال می‌شوند

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حال حاضر میزان جرائم کشف شده در استان لرستان حدود ۴۷ درصد است.

میزان جرائم کشف شده در لرستان ۴۷ درصد است / پلیس فتا در شهرستان‌های لرستان فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار محمد قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: میزان جرائم کشف شده در لرستان باید به بیش از آمار فعلی افزایش یابد، تا بتوان نسبت به کاهش آمار جرائم نیز اقدام کرد.

وی به برنامه شش ماهه خود اشاره کرد و افزود: افزایش میزان کشفیات موادمخدر و برنامه‌ریزی جدی در این حوزه‌ها، پاکسازی نقاط آلوده، جمع‌آوری معتادان، تقویت نیروهای انسانی و... از جمله برنامه‌های کاربردی در استان است.

قنبری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های جدی انجام شده و برنامه‌های عملیاتی می‌توان شاهد کاهش آمار جرائم در استان باشیم، اظهار کرد: ساماندهی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از لحاظ تجهیزاتی و نیروی انسانی از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی در شش ماهه دوم امسال است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه تقویت کشف جرائم از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی لرستان است، گفت: در شش ماه نخست امسال آمار سرقت در لرستان افزایش چشمگیری داشته است.

وی تصریح کرد: این استان در بحث وقوع جرائم دارای رشد است که به همین منظور اقدامات و برنامه‌ریزی جدی برای کاهش آمار جرائم به ویژه سرقت در استان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته 340 کیلوگرم انواع موادمخدر در لرستان کشف شده، ادامه داد: تقویت ایستگاه‌های بازرسی و کلانتری‌ها جهت کاهش مشکلات در این حوزه ضروری است.

قنبری یادآور شد: به دلیل توزیع بالای موادمخدر تعداد معتادان در سطح شهر نیز افزایش چشمگیری دارد.

فرمانده انتظامی لرستان در خصوص پلیس فتا اذعان داشت: 95 درصد جرائم پلیس فتا در لرستان کشف شده‌اند و بنا داریم که این پلیس را در شهرستان‌ها فعال کنیم.

وی در پایان برنامه‌های هفته نیروی انتظامی را تشریح کرد.

انتهای پیام/85001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول