اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت فوتبال کرمان عنوان کرد

تدارک زمین تمرین مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا ‌

دبیر هیئت فوتبال استان کرمان گفت: هماهنگی‌های لازم برای زمین تمرین مطلوب به تمام تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جوانان زیر 19 سال آسیا در کرمان انجام شده است.

تدارک زمین تمرین مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا ‌

سیدرضا روح‌‌الامینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: آمادگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مطلوب مسابقات قهرمانی جوانان زیر 19 سال آسیا صورت گرفته است.

وی از تشکیل ستاد برگزاری این مسابقات در هیئت فوتبال استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: تاکنون تیم‌های ملی جوانان ایران و تاجیکستان وارد کرمان شده‌اند.

روح‌الامینی تصریح کرد: تیم‌های عربستان سعودی و لبنان نیز بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ترتیب در تاریخ 13 و 14 مهر ماه وارد کرمان می‌شوند.

وی بیان داشت: هماهنگی‌های لازم برای استقبال، اسکان و زمین تمرین مطلوب برای تمام تیم‌ها تدارک دیده شده است.

دبیر هیئت فوتبال کرمان با اشاره به ورود مقامات و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در 14 مهرماه به‌ کرمان اذعان داشت: دو نفر ناظر مسابقات، یک نفر ناظر داوری، چهار داور و پنج کمک داور از کشورهای اردن، بنگلادش، کویت، قطر، سوریه‌، سریلانکا و عمان نیز به‌ زودی وارد کرمان می‌شوند.

وی با بیان اینکه یک تیم از گروه D به مرحله نهایی مسابقات صعود می‌کند، عنوان کرد: شهروندان کرمانی با حضور در ورزشگاه شهید باهنر و تشویق جوانان کشورمان به عنوان یار دوازدهم، تیم ملی ایران را در راه قهرمانی در این گروه و صعود به مرحله نهایی بازی‌ها یاری کنند.

روح‌الامینی ابراز داشت: تیم‌های ایران، عربستان، لبنان و تاجیکستان در گروه D ‌مسابقات قهرمانی جوانان زیر 19 سال آسیا‌ قرار دارند و این رقابت‌ها از‌ 16 تا 20 مهرماه جاری به میزبانی ایران - کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80011/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول