اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آسیا ویژن فوتبال مازندران:

فستیوال مدارس فوتبال در مازندران برگزار می‌شود

مسئول آسیا ویژن هیئت فوتبال مازندران از برگزاری فستیوال مدارس فوتبال زیر 12 سال در این استان خبر داد.

فستیوال مدارس فوتبال در مازندران برگزار می‌شود

عبدالناصرجعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این فستیوال پنج‌شنبه  یازدهم مهر با حضور بازیکنان مدارس فوتبال استان در آکادمی فوتبال شهدای ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور نماینده فدراسیون فوتبال دراین فستیوال، افزود: محمود بیداریان به عنوان سراستعدایاب و نماینده فدراسیون در این فستیوال حضور دارد.

مسئول آسیاویژن هیئت فوتبال مازندران در ادامه از برگزاری فستیوال زیر هشت و 10 سال مدارس فوتبال استان خبر داد و ابراز داشت: هفته گذشته فستیوال زیر هشت و ده سال مدارس فوتبال با حضور نماینده فدراسیون و والدین بازیکنان از سراسر استان در آکادمی شهدای ساری برگزار شد.

وی گفت: نفرات برتر و انتخاب شده جهت حضور در فستیوال مدارس فوتبال کشور که در آبان ماه سال جاری با حضور آقای سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در محل آکادمی ملی فدراسیون فوتبال در تهران برگزار می‌شود، معرفی و شناسایی می‌شوند.

جعفری با اشاره به برگزاری کلاس‌های مختلف استعدادیابی مدارس فوتبال و همچنین فستیوال در مازندران افزود: مازندران از ارکان اصلی فوتبال کشور محسوب می‌شود و برای شناسایی بازیکنان برتر فوتبال زیر نظر مربیان باتجربه فدراسیون از بازیکنان فوتبال مازندران در رده‌های مختلف سنی استعدادیابی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازیکنان زیادی در ترکیب تیم‌های ملی پایه، نونهالان، نوجوانان و جوانان از مازندران حضور دارند که نتیجه تلاش استعدادیابی فوتبال در استان است.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول