اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

آلودگی هوای اصفهان 6 برابر اندازه مجاز/ خودروهای اصفهان معاینه فنی ندارند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در برخی از بازه‌های زمانی، آلودگی هوای تقاطع‌های اصلی شهر اصفهان به شش برابر اندازه مجاز افزایش پیدا می‌کند.

آلودگی هوای اصفهان 6 برابر اندازه مجاز/ خودروهای اصفهان معاینه فنی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، مصطفی نوریان با بیان این که تنها 25 درصد خودروهای شهر به مراکز مکانیزه معاینه فنی مراجعه می‌کنند اعلام کرد: این آمار برای کلان شهر اصفهان برابر صفر است.

وی اظهار کرد: روزانه 900 هزار خودرو در سطح شهر تردد می‌کنند و پدیده آلودگی هوای شهر اصفهان با تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه موتوری که اکثر آنها فاقد معاینه فنی هستند تأثیرات مخرب و مخاطره آمیزی برای سلامتی شهروندان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در برخی از بازه‌های زمانی، آلودگی هوای تقاطع‌های اصلی شهر اصفهان به شش برابر اندازه مجاز افزایش پیدا می‌کند که باعث افزایش تراکم آلودگی‌های ناشی از سوخت خودروها در برخی از مناطق پرجمعیت شهری می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: وضعیت نامناسب و نامطلوب شهر اصفهان از نظر تولید آلاینده‌ها و بی توجهی و سهل انگاری در صدور برگ معاینه فنی خودروها غیر قابل قبول و مخرب سلامتی شهروندان است.

وی تاکید کرد: در صورت عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌های معاینه فنی خودرو و یا گرایش به مقاصد درآمدزایی، مشکلات شهر روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/2301/س/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول