اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان یزد:

همایش فرهنگ‌یاران ترافیک و راهوران محله در یزد برگزار می‌شود

فرمانده انتظامی استان یزد از برگزاری همایش فرهنگ‌یاران ترافیک و راهوران محله در یزد همزمان با گرامیداشت هفته ناجا خبر داد.

همایش فرهنگ‌یاران ترافیک و راهوران محله در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، سردار منوچهر امان‌اللهی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: شهدا و فرزندان اسلام با جانفشانی و ایثار خود، نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی کردند و در برابر ظلم سران استکبار ایستادند.

وی ادامه داد: هفته ناجا نیز با هدف تجلیل از جان برکفان در سطح استان و ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای این نیرو برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی یزد ادامه داد: هفته ناجا با شعار اقتدار پلیس در سایه مردم برای قانون‌مداری و روز‌آمدی از روز سیزدهم مهر ماه آغاز می‌شود و برنامه‌های خوبی در این هفته ارائه خواهد شد.

وی عمده هدف ناجا را با توجه به وظایف و ماموریت نیروهای پلیس، برقراری نظم و امنیت برشمرد و افزود: این مهم در راس برنامه‌های پلیس قرار دارد و پلیس به دنبال آن است تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در انجام صحیح وظایف و ماموریت‌‌های خود به عنوان یک دستگاه خدمتگزار حاضر باشد.

امان‌اللهی با اعلام اینکه هر اندازه توجه و همراهی عمومی در برنامه‌های پلیس بیشتر باشد شرایط بهتری ایجاد خواهد شد بیان داشت: از برنامه‌های پلیس در طول این هفته برقراری تعامل بیشتر با اقشار مختلف مردم و جلب مشارکت جویی شهروندان برای انجام ماموریت‌ها است.

وی اضافه کرد: آموزش همگانی و مواردی که لازم است آحاد مردم جامعه و اقشار مختلف دانشجویی و دانش‌آموزی بدانند نیز در این هفته به صورت ویژه ارائه خواهد شد.

فرمانده انتظامی یزد تعداد برنامه‌های اجرایی در هفته ناجا را 148 عنوان برنامه برشمرد که به صورت درون سازمانی و برون سازمانی به مرحله اجرا گذاشته خواهند شد.

این مقام مسئول از برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوعات مختلف روز جامعه در راستای برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع نظم و امنیت، جلسات آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها، نشست‌های آموزشی همگانی ویژه اقشار مردم در مساجد و پارک‌ها نیز از برنامه‌های این نیرو در هفته ناجا است.

امان‌اللهی از دیگر برنامه‌های این هفته را برگزاری همایش موتورسواران قانونمند در سطح شهر یزد اعلام کرد و گفت: موتورسوارانی که در طول سال از کلاه ایمنی استفاده کرده و موارد قانونی را رعایت کرده‌اند در این همایش حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همچنین در برنامه‌ای از نمونه‌های ترافیکی و رانندگی در سطح شهر تقدیر خواهد شد و کسانی که در حمل و نقل عمومی، بر رعایت قوانین ثابت قدم بوده و تخلفی نداشته‌اند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی یزد اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی را از دیگر اقدامات قابل اجرا در هفته ناجا برشمرد و تصریح کرد: مسابقات ورزشی تیراندازی، پیاده‌روی خانوادگی، کوه‌نوردی و ... در این هفته با حضور کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته ناجا برنامه‌های متعددی از سوی نیروی انتظامی اجرا می‌شود گفت: ویزیت رایگان در مراکز درمانی پلیس و ارائه خدمات بهداشتی رایگان در مناطق محروم از جمله برنامه‌‌های نیروی انتظامی در هفته ناجا به شمار می‌رود.

امان‌اللهی وظیفه اصلی پلیس را ایجاد و جلب توجه مردم برای برقراری نظم و امنیت در جامعه برشمرد و گفت: اولویت اصلی نیروی انتظامی افزایش امنیت در سطح جامعه است و با توجه به اینکه رضایت مردم برای پلیس از اهمیت بسیاری برخوردار است تمام تلاشمان را برای افزایش مشارکت مردم و همکاری آن‌ها با نیروی انتظامی در امور مختلف به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/90004/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول