اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

پاس 92 مدعی صعود است اگر مسئولان حمایت کنند

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم فوتبال پاس امسال با نفراتی که در اختیار دارد یکی از مدعیان برای صعود به لیگ برتر است و اگر حمایت شویم شک نکنید به خواسته و هدف‌مان می‌رسیم.

پاس 92 مدعی صعود است اگر مسئولان حمایت کنند

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: پاس تیم بزرگی است و باید در حد نام و تاریخ این باشگاه کار کنیم اما این روزها شاهد اتفاقات خوبی در این تیم و باشگاه ریشه‌دار فوتبال ایران نیستیم.

وی افزود: حضور در پاس با سابقه تاریخی و کلکسیون افتخاراتی که دارد و مهم‌تر از همه ستاره‌ای که با قهرمانی در جام باشگاه آسیا کسب کرده برای هر مربی و بازیکنی افتخار است اما وضعیت خوبی این باشگاه در این روزها ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: من و شاید بیشتر از بازیکنان تازه جذب شده و در مجموع کسانی که امروز به نام پاس همدان در لیگ 92 دسته یک فعالیت می‌کنند با علم بر اینکه این باشگاه مشکلات مالی و مسائل حاشیه‌ای دارد حضور پیدا کردیم.

به گفته وی؛ مشکلات مالی و اقتصادی برای بیشتر تیم‌ها در همه رشته‌ها وجود دارد اما اینکه این تیم به حال خود رها شده و با وجود امکانات و شرایط خوبی که در همدان وجود دارد، زجرآور است.

خورشیدی با بیان اینکه هفته گذشته با همه سختی و مسائل حواشی که قبل از شروع لیگ داشتیم بازی اول را با برد شروع کردیم، ابراز داشت: در هفته نخست موفق شدیم برابر تیم قدرتمند و متمول نفت مسجدسلیمان به پیروزی برسیم اما دریغ از یک تشکر و حضور یکی از مسئولان استان که نه مالی حتی معنوی باعث دلگرمی ما بشوند.

وی ادامه داد: تنها کسی که به ما بعد از بازی اول خسته نباشید گفت سید محمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال بود و اگر این روند ادامه پیدا کند به جز مسائل مالی اتفاقات حاشیه‌ای گیریانگیر این تیم خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به اینکه باخت سه بر صفر در بندرعباس توجیه ندارد و تمام مسئولیت آن عهده من است، خاطرنشان کرد: اشتباهات مسلم داوری باعث رقم خوردن یک شکست سنگین برای ما بود اما سوای تلخی این باخت در بندرعباس بسیار متأثر و خجالت‌زده شدیم.

وی ادامه داد: با شناختی که مسئولان استان هرمزگان دارم بعد از بازی وقتی متوجه شدیم که اعضای شورای شهر و شهردار بندرعباس، رئیس هیئت مدیره کارخانه آلومینیوم، اعضای هیئت مدیره این باشگاه به رختکن تیم میزبان رفتند و این برد را تبریک گفتند که در مقایسه با همدان تأسف خوردیم.

خورشیدی با تأکید بر اینکه همه ما با علم بر اینکه مشکلات مالی در پاس وجود دارد به این تیم آمدیم، افزود: مشکلات مالی وجود دارد اما در کنار همه سختی‌ها توجه و حمایت معنوی هم در استان از تیم پاس دریغ می‌شود و این موضوع را سخت کرده است.

وی در مورد وضعیت تیمش نیز گفت: در حال حاضر بیش از شش مصدوم در حال مداوا هستند و با توجه به اینکه در هفته سوم استراحت داریم برای انجام یک هفته پرفشار بدنسازی از فردا پنج‌شنبه استرداد خواهیم زد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم فوتبال پاس امسال با نفراتی که در اختیار دارد یکی از مدعیان برای صعود به لیگ برتر است و اگر حمایت شویم شک نکنید به خواسته و هدف‌مان می‌رسیم.

در حال حاضر پاس با کسب سه امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی گروه دوم جام آزادگان قرار دارد و در هفته چهارم این مسابقات روز جمعه 19 مهر در ورزشگاه قدس همدان برابر تیم یزد لوله قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول