اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه کشاورز کردستان:

کاهش اعتبارات کشاورزی شهرستان سقز به ضرر کشاورزان تمام شد

رئیس خانه کشاورز استان کردستان گفت: کاهش 90 درصدی اعتبارات کشاورزی شهرستان سقز به ضرر کشاورزان تمام شده است.

کاهش اعتبارات کشاورزی شهرستان سقز به ضرر کشاورزان تمام شد

حسن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اقدام فرمانداری سقز برای کاهش بودجه این شهرستان در بخش کشاورزی، موجب کاهش تولید کشاورزان و در نهایت ضرر به سبد خانوار و معیشت مردم میشود.

وی خاطرنشان کرد: به ‌دلیل بی‌اطلاعی و یا بی‌توجهی به قوانین موجود اعتبارات بخش کشاورزی شهرستان را به پایین‌ترین حد تقلیل داده، به نحوی که اعتبار سال 91 این شهرستان در فصل کشاورزی یک ‌میلیارد و 330 میلیون تومان بوده که در سال 92 این اعتبار به 135 میلیون تومان کاهش یافته است.

محمدی در ادامه گفت: برای توسعه بخش کشاورزی دولت با تصویب و تخصیص اعتبار از محل طرح‌های مستمر و پروژه‌های تملک دارایی می‌تواند گره‌گشا باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه عملاً شورای برنامه‌ریزی شهرستان به یک نفر تبدیل شده اذعان داشت: فرماندار سقز در هنگام حضور در پست فرمانداری سقز با چنین اقدامی در شهرستان قروه موجب کاهش تولید سیب‌زمینی و ضرر به کشاورزان منطقه شد.

رئیس خانه کشاورز کردستان در پایان متذکر شد: اگر جاده و راه روستایی پروژه‌هایی باشد که زیاد به چشم نیاید، اما این مسئله بر کار کشاورز، تولید، وضعیت سبد خانوار، معیشت مردم و موادغذایی اثرگذار است.

انتهای پیام/79014/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول