اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

آمار جرائم رانندگی در زنجان زیاد است

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به بالا بودن آمار جرائم راهنمایی و رانندگی در زنجان گفت: زنجان یکی از استان‌هایی که آمار جرائم در آن زیاد است.

آمار جرائم رانندگی در زنجان زیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر صیدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان که برای نخستین بار با حضور خبرنگاران برگزار شد، با اشاره به موارد مطرح شده در مورد شورا اظهار داشت: این موارد باید در درون شورا حل و فصل شود.

وی با مطلوب خواندن اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی افزود: اجرای این قوانین نباید بدون قید و بند لازم برای مجری قانون عملیاتی شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه به غیر از استثنائات، نفس قوانین راهنمایی و رانندگی در همه جای دنیا یکسان است، اضافه کرد: نمی‌دانم چرا نحوه اجرای این قانون در سایر استان‌ها مانند زنجان نیست، آیا ما زیاد به قانون عمل می‌کنیم و یا اینکه آنها قوانین را اجرا نمی‌کنند؟

وی با زیاد خواندن آمار جرائم راهنمایی و رانندگی در سطح استان زنجان اضافه کرد: بخش اعظم جرائم صادر شده برای رانندگان ناشی از عدم آشنایی آنها با خیابان‌ها و طرح‌های اجرا شده در آنها است.

صیدی به اظهار نظرهای انجام شده توسط مسافران اشاره و تصریح کرد: زنجان استانی است که آمار جرائم راهنمایی و رانندگی در آن بیشتر از استان‌های دیگر است.

وی به نصب انواع و اقسام سرعت‌گیرها در سطح خیابان‌های شهر زنجان اشاره کرد و گفت: بالاخره باید مشخص شود کدام یک از این سرعت‌گیرها متناسب با استاندارد است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان ارتفاع بالای بوته‌های کاشته شده را از دیگر سئوالات خود در حوزه راهنمایی و رانندگی اعلام کرد و افزود: این ارتفاع بلند موجب بروز مشکلاتی در حوزه رانندگی می‌شود.

وی به تبدیل خیابان خرمشهر به پارکینگ خودروها اشاره و تصریح کرد: به هنگام شب این خیابان تبدیل به پارکینگ دو طرفه شده و مشکلاتی را برای شهروندان زنجان به وجود می‌آورد چراکه اغلب خودروها متعلق به مسافران است.

صیدی با اشاره به تردد انواع خودروهای سنگین در سطح شهر زنجان اضافه کرد: چرا با وجود پایانه خودروها در این شهر به این خوروها اجازه تردد داده می‌شود.

وی بر لزوم تعریف ساعات کاری برای وسایط نقلیه سنگین در سطح شهر گفت: رفت و آمد این خودروها به ویژه در ساعات اوج ترافیک یکی از معضلات ترافیکی این شهر محسوب می‌شود.

شایان ذکر است این جلسه با حضور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول