اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

شورای آموزش و پرورش مازندران در طول سال فعال است

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: مدیریت شورای آموزش و پروش مازندران در اختیار استاندار است و به خاطر اهمیت موضوع در طول سال فعال است.

شورای آموزش و پرورش مازندران در طول سال فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد علی امیری بعد از ظهر امروز در شورای اداری استانداری مازندران با ارائه گزارش فعالیت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: امسال 500 هزار دانش‌آموز مازندرانی از 32 شهرستان و منطقه استان سال تحصیلی جدید را شروع کردند.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 42 هزار معلم  و فرهنگی فعالیت آموزشی در مازندران را بر عهده دارند، افزود: امسال 24 هزار کلاس درس پذیرای دانش آموزان مازندرانی در مقاطع مختلف است.

امیری راهبرد کشورهای توسعه یافته را آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: استان ما سرزمینی نخبه پرور است اما راه ورود به برخی از کشورها برای جذب نخبگان دیگر کشورها باز است.

وی همکاری و هم افزایی مردم مازندران را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بعد از استان تهران چشمگیر دانست و گفت: طبق آمار آموزش و پرورش مازندران از بیشترین حمایت های مردمی برخوردار بوده و معلمان استان نیز به نسبت کشوری از بالاترین مدرک تحصیلی برخوردارند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تقویت نیروی انسانی را از اولویت ها کشورهای توسعه یافته دانست و یادآور شد: توسعه صنعتی و اقتصادی باید توام با تقویت نیروی انسانی باشد.

وی با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش از سوی مسئولان و استانداری به طور جد پیگیری شود، افزود: توجه به مدارس محور اصلی فرمانداران باشد.

امیری به موفقیت های آموزش و پرورش مازندران در بخش های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: مازندران در جذب دانش آموزان لازم التعلیم رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران در آموزش متوسطه رتبه دوم کشوری و در کنکور سراسری و هدایت تحصیلی رتبه برتر کشوری را کسب کرد، اذعان داشت: دانش آموزان مازندرانی در المپیاد ادبیات صاحب مدال طلا شدند.

انتهای پیام/86006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول