اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شهرضا:

اتمام طرح‌های نیمه تمام مهم‌ترین اولویت شورای شهر شهرضا است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت شورای شهر شهرضا است.

اتمام طرح‌های نیمه تمام مهم‌ترین اولویت شورای شهر شهرضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مرتضی آقاخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سنجش و ارزیابی میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس با مساعدت عموم مردم و مسئولان انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این پروژه‌های عظیم در شهرضا باشیم.

وی ادامه داد: طرح احداث پنج خیابان جدید در شهرضا از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی شهرداری در سطح شهر به شمار می‌رود و مطابق سیاست گذاری‌های انجام گرفته مرحله آزادسازی این پنج پروژه براساس دو اصل اولویت و میزان پیشرفت اجرایی می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر شهرضا با اشاره به اینکه حجم پروژه‌های عمرانی شهرداری در طول دو سال گذشته قابل توجه بوده است، افزود: حضور شخصیت برجسته‌ای همچون آقای خان احمدی بر مسند شهرداری شهرضا از مهم‌ترین دلایل تحقق این موفقیت‌های بزرگ بوده و براساس برنامه ریزی انجام گرفته از ظرفیت‌های بارز علمی وی در چهار سال آینده به شکل شایسته استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر شهرضا مصمم به اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی مطابق با برنامه زمان بندی شده هستند، بیان داشت: به طول انجامیدن مدت اجرای پروژه‌های عمرانی معضلاتی از قبیل ورود دلالان را به همراه دارد و بر همین اساس انتظار داریم در آینده نزدیک تمامی طرح‌های نیمه تمام در شهرضا اجرایی شود.

این مسئول با تشریح اهمیت توجه به مقوله گردشگری در سطح شهرضا گفت:در طول چند سال گذشته فعالیت های مهمی در راستای تقویت این اصل مهم انجام گرفته است، اما با توجه به موقعیت ایده آل جغرافیایی و وجود اماکن مذهبی و تاریخی باید نسبت به بهبود امکانات زیرساختی در این حوزه اقدام کنیم.

وی، عدم آگاهی برخی اقشار جامعه نسبت به وظایف شوراها را از مهم‌ترین مشکلات کنونی این مجموعه برشمرد و متذکر شد: امیدواریم با بکارگیری ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و اجتماعی شهرضا زمینه آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه در خصوص وظایف شوراها محقق شود.

آقاخانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرآیند انتخاب شهردار جدید شهرضا براساس نظر جمعی و پس از هم‌اندیشی با متخصصان و نخبگان حوزه مدیریت شهری اجرایی شده است، تصریح کرد: آقای هویدا از مفاخر حوزه مدیریت شهری در سطح استان اصفهان به شمار می‌روند و پس از انجام مطالعات گسترده پیرامون عملکرد گزینه‌های مختلف در نهایت با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به انتخاب وی اقدام شد.

انتهای پیام/63011/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول