اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان عنوان کرد

کمک شورا و شهرداری ماکلوان به راهیان نور

رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان گفت: کمک به راهیان نور در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری ماکلوان قرار دارد و با تمام توان در برگزاری این اردوها تلاش می‌کنیم.

کمک شورا و شهرداری ماکلوان به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، فرهاد نیک‌نهاد امشب در جمع اعضای شورای اسلامی شهر تازه تاسیس ماکلوان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها از وظایف ذاتی و حتمی مسئولان و مدیران است.

وی امنیت و آسایش امروز جامعه را مرهون خون شهدا و رهبری‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: در دفاع مقدس فرزندان رشید و برومند ایران اسلامی از تمامیت ارضی و کیان اسلامی و حفظ ارزش‌ها دفاع کردند.

این مسئول ادامه داد: امروزه نیز مسئولان و مدیران باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

وی، تغییر راهبرد دشمن از جنگ سخت و نظامی به جنگ نرم و فرهنگی را یک نشانه مهم و قابل تأمل و دقت خواند و تصریح کرد: با این رویکرد و تاکتیک دشمن دفاع ما نیز باید تغییر کند.

نیک‌نهاد، توجه به امور فرهنگی و هدایت جوانان و نوجوانان در مسیر درست را یکی از ضرورت‌های امروز جامعه ذکر کرد.

وی، افزود: حمله بر افکار و عقیده نوجوانان و جوانان ما و بی‌هویت کردن آنها و فروپاشی اخلاقی و اعتقادی و بنیان جامعه اسلامی از درون در دستور کار دشمنان قرار دارد که باید با عمل به‌موقع و تزریق پادزهر به درستی با ترفندها و مکرهای بیگانگان مقابله کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ماکلوان، اردوهای راهیان نور را یکی از امورات فرهنگی و اثرگذار در راستای مقابله با جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: در حد توان باید در برگزاری این اردوها به دستگاه‌های مربوط کمک کرد تا جوانان و نوجوانان ما با حضور در مناطق جنگی و رؤیت رشادت مردی‌های رزمندگان در مسیر حمایت و رهروی از راه پر افتخار آنها باشند.

وی کمک به راهیان نور را در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری ماکلوان ذکر کرد و یادآور شد: با تمام توان و استفاده از کمک‌های بیرونی به برگزاری این اردوها کمک می‌کنیم.

انتهای پیام/84001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول