اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم:

دفاع مقدس تکرار حادثه عاشورا بود

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم گفت: دفاع مقدس ما تکرار روز عاشورا بود.

دفاع مقدس تکرار حادثه عاشورا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، هوشنگ نوابی با حضور در جمع نمازگزاران جمعه وقوع جنگ تحمیلی را سرنوشت‌ساز دانست و اظهار کرد: شناخت دفاع مقدس برای نسل کنونی و نسل آینده بسیار مهم است و بی توجهی به دفاع مقدس، بی توجهی به خون هزاران شهید و ایثار و گذشت است.

وی با بیان اینکه بشر در طول عمر 3400 ساله خود فقط 250 سال در صلح و آرامش بوده است، افزود: جامعه بشری تاکنون 14هزار و 500 جنگ را تجربه کرده است.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم ادامه داد: شما جنگی را می‌شناسید که نصف روز طول کشید، اما طرفدارانش حماسه آن سال را ه رساله خیلی پرشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌کنند و آن جنگ سال 61 هجری است که در سرزمین کربلا اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس ما نیز تکرار همان نصف روز بود و رزمندگانش در مکتب عاشورا درس آموختند.

نوابی با بیان اینکه جنگ دوران دفاع مقدس دو برابر جنگ جهانی دوم به طول انجامید و دو برابر آن جنگ بر سر ما آتش ریختند ادامه داد: دفاع مقدس ظرفیتی است که ایثار، شهادت، گذشت و ایمان را به نسل آینده انتقال دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون به فرموده رهبر معظم انقلاب جنگ، جنگ تمام عیار فرهنگی است و وقت آن است که بصیرتمان را بیفزاییم و الگوی دینی را در خانواده‌ها تقویت کنیم.

این مسئول اظهار کرد: امیدواریم همان‌طور که در دفاع از مرزهای جغرافیائی افتخار آفریدیم در دفاع از مرزهای اعتقادی نیز پیروز و سربلند باشیم.

انتهای پیام/2301/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول