اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش عقیدتی‌سیاسی کل سپاه:

عاشورا راهبرد نظام اسلامی ایران است

معاون تربیت و آموزش عقیدتی‌سیاسی کل سپاه گفت: اوباما باید بداند که عاشورا راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عاشورا راهبرد نظام اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از لشت‌نشا، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی عصر امروز در مراسم یادواره سرداران و 177 شهید این بخش اظهار کرد: حضور در محافل شهدا لطف و رزق خدای متعال است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی‌سیاسی کل سپاه ادامه داد: امروز به برکت شهدا هزاران علم، محفل و مجلس تبلیغ دین در کشور برپا شده است.

وی گیلان را دارای هشت هزار علمدار خواند و تصریح کرد: 177 شهید گرانقدر لشت‌نشا می‌تواند عالم را متحول کند.

*شهدا حافظ دستاوردهای انقلاب هستند

ادیانی، با تأکید بر اینکه شهدا از تمام وابستگی‌ها دست کشیدند، اذعان کرد: شهدا و تمام رزمندگان دوران دفاع مقدس حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا از راه امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کردند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از پدیده بعثت، بزرگ‌ترین پدیده عالم هستی است.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی‌سیاسی کل سپاه به تجهیز رژیم بعثی توسط شرق و غرب عالم اشاره کرد و گفت: با انقلاب اسلامی ایران جنگ جهانی سوم اتفاق افتاد.

وی جنگ جهانی سوم را جنگ ملت‌ها با دولت‌ها توصیف کرد و یادآور شد: اگر امروز صندوق آرای دموکراسی در تمام کشورهای دنیا باشد ملت‌ها به رهبران خود پشت‌پا می‌زنند.

*اوباما بداند راهبرد نظام، عاشورا است

ادیانی با اشاره به نامه اوباما به رئیس جمهور، متذکر شد: اوباما در نامه خود به روحانی نوشته است «من صدای تغییر را شنیدم» اما باید به او گفت کدام تغییر، زیرا عاشورا راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی صدور انقلاب را موجب بیداری اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی بسترساز تمدن بزرگ اسلامی است.

*عمر شیشه‌ای سلطه‌گری غرب توسط انقلاب شکسته شد

معاون تربیت و آموزش عقیدتی‌سیاسی کل سپاه، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی جهان را متحول می‌کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران عمر شیشه‌ای قوانین غربی را شکسته و سلطه‌گری را از بین برده است.

وی اداره کشورها بر مبنای سیره اهل بیت را تنها گفتمان شهدا دانست و یادآور شد: امروز مردم دنیا از دموکراسی مبتنی بر زور، زر و تزویر خسته شدند.

ادیانی با اشاره به اینکه اگر دنیا دموکراسی می‌خواهد باید مدل جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد، متذکر شد: دموکراسی در نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه است.

وی گفتمان انقلاب اسلامی را مدل اداره کشورها خواند و خاطرنشان کرد: شهدا نگهبان گوهر انقلاب اسلامی هستند.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی‌سیاسی کل سپاه پیام شهدا را حمایت از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: ولایت فقیه ارزشمندترین میراث امام (ره) است.

ا‌نتهای پیام/2300/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول