اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم:

قم در تنیس زیر 16 و 18 سال کشور سوم شد

دبیر هیئت تنیس استان قم از مقام سوم تیم تنیس قم در مسابقات قهرمانی زیر 16 و 18 سال پسران تنیس‌باز کشور خبر داد.

قم در تنیس زیر 16 و 18 سال کشور سوم شد

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رقابت‌های تنیس رده‌های سنی پایه کشور همین مسابقات رده‌های سنی زیر 16 و 18 سال کشور بود که در قم به انجام رسید و سرانجام با قهرمانی تیم تهران به پایان رسید.

وی ادامه داد: با تلاش فراوان بخش‌های مختلف از جمله اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون تنیس و همکاران خوبم در هیئت تنیس استان قم سرانجام بعد از هشت روز رقابت پرونده قهرمانی مسابقات جوانان کشور با قهرمانی آرین ابراهیمیان از تهران و محمد کارگران از فارس در قسمت انفرادی هر دو رده سنی بسته شد.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور ویژه رده سنی 16 و 18 سال پسران با حضور 27 تیم و به میزبانی استان قم در مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این پیکارها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در آن چهره‌های مستعدی حضور داشتند که سرانجام تیم تهران در دیدار نهایی قسمت تیمی موفق شد با نتیجه دو بر صفر بر فارس غلبه کرده و قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

خاتمی بیان داشت: با پایان این دوره از مسابقات در شهر مقدس قم در قسمت انفرادی رده سنی 16 سال نفرات برتر در حالی مشخص شدند که مقام اول را محمد کارگران اروجی از استان فارس کسب کرد و مقام دوم به  آرمان جلیلی از استان آذربایجان‌غربی رسید، ضمن اینکه مقام سوم مشترک را آرمین رستمی از استان تهران و حامد کتابداری از استان خراسان رضوی کسب کردند.

وی افزود:‌ در بین برترین‌های بخش انفرادی رده سنی زیر 18 سال مقام اول به آرین ابراهیمیان از استان تهران رسید در حالی که مقام دوم را کاوه ادیبی از استان خوزستان به دست آورد و مقام سوم مشترکا از آن مهدی سوری از استان تهران و فرید فرجادیان از استان اصفهان شد. دبیر هیئت تنیس استان قم به موفقیت تنیس‌بازان قمی در کسب مقام سوم بخش تیمی این دوره از پیکارها اشاره کرد و عنوان داشت: با اینکه شانس خوبی برای مقام‌های بهتر داشتیم اما در نهایت تیم قم بعد از تهران و فارس مقام سوم کشور را کسب کرد در حالی که علی حاتمی، امیر حسین بادی، مهرداد میرعارفی و سجاد الماسی نفرات تیم قم در این پیکارها بودند.

وی اظهار داشت: در پایان طی مراسمی با حضور فرشاد صفتی رئیس کمیته مسابقات، سیدمهدی غیاثی معاون توسعه امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان قم، نریمان رئیس ورزش قهرمانی و دوعلی کارشناس فنی این اداره کل لوح و کاپ‌های قهرمانی اهداء شد.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول