اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

افتتاح ساختمان جدید کانون ناشنوایان در قزوین

رئیس کانون ناشنوایان استان قزوین گفت: ساختمان جدید این کانون تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ساختمان جدید کانون ناشنوایان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید رشوند صبح امروز در جشن ازدواج 22 زوج ناشنوا که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ساختمان کانون ناشنوایان قزوین در زمینی به مساحت 416 مترمربع و زیربنای 600 مترمربع در چهار طبقه احداث می‌شود.

وی افزود: با کمک خیران و همت مسئولان مربوطه عملیات اجرایی اولیه این ساختمان تا پایان سال جاری تمام می‌شود.

رئیس کانون ناشنوایان استان قزوین با بیان اینکه از سال گذشته عملیات اجرایی احداث ساختمان این کانون در مجتمع پونک آغاز شده است، اضافه کرد: این ساختمان تاکنون با اعتبار 150 میلیون تومان به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

رشوند برگزاری کلاس معرق‌کاری مخصوص خواهران با حضور هشت نفر از ناشنوایان، تشکیل کلاس نهضت سوادآموزی مخصوص ناشنوایان با تعداد پنج نفر از خانم‌ها و دو نفر از برادران، مشاوره ازدواج و مهارت‌های زندگی، تشکیل گروه تئاتر و سرود آوای ناشنوا را از جمله اقدامات انجام شده توسط کانون ناشنوایان استان قزوین نام برد.

این مسئول برگزاری کلاس آموزش قالی‌بافی برای خواهران را از دیگر فعالیت‌های کانون یاد شده عنوان کرد و گفت: 15 نفر از آنان دوره آموزشی خود را به پایان رسانده و مدرک فنی و حرفه‌ای را دریافت کردند.

رئیس کانون ناشنوایان استان قزوین یادآور شد: برگزاری آموزش فرهنگی برای جوانان ناشنوا، تشکیل جلسه‌های متعدد با اعضای هیئت مدیره، پیگیری برای جذب مساعدت‌های مالی خیران و انتشار مجله سروش باغچه‌بان از جمله فعالیت‌های کانون یاد شده در سال گذشته است.

رشوند ادامه داد: برقراری ارتباط با شرکت‌های تولیدکننده و ارائه‌دهنده خدمات ساختمانی برای حمایت در تهیه مصالح ساختمانی و پیگیری و برگزاری جلسه‌های متعدد با اداره کل امور مالیاتی استان قزوین برای اخذ مشارکت‌های عمومی از محل قانون 14 حمایت از معلولان از دیگر فعالیت‌های این کانون است.

این مسئول با اشاره به اینکه ازدواج سنت سفارش شده پیامبر اکرم (ص) است، خاطرنشان کرد: تشویق جوانان ناشنوا به ازدواج و تجلیل از آنان از جمله اهداف برگزاری جشن ازدواج زوج‌های ناشنوا بوده است.

رئیس کانون ناشنوایان استان قزوین از تلاش شبانه‌روزی همکاران در کانون ناشنوایان این استان از جمله هیئت‌ امنا، هیئت مدیره و دبیر این کانون تقدیر و تشکر کرد.

رشوند گفت: با اهدای هدایایی به 25 زوج ناشنوا که در سال گذشته و امسال ازدواج کردند، از آنان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/77009/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول