اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری محقق می‌شود

پیش‌بینی کسب درآمد 4 میلیارد تومانی توسط کمیته امداد ملایر

مدیر کمیته امداد ملایر از پیش‌بینی در آمد 4 میلیارد تومانی کمیته امداد این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

پیش‌بینی کسب درآمد 4 میلیارد تومانی توسط کمیته امداد ملایر

علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه هدف کمیته امداد برای افراد زیر پوشش توانمندسازی و کمک به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در راستای فقرزدایی است اظهار داشت: در این زمینه کمیته امداد ملایر در شش ماهه نخست سال جاری برای 700 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی سهمیه اشتغال کمیته امداد ملایر را در سال جاری 685 نفر عنوان کرد و گفت: کمیته امداد ملایر تاکنون بیشتر از سهمیه خود، اشتغال‌زایی داشته که معادل 102 درصد بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر تصریح کرد: در این زمینه کمیته امداد ملایر در بین کمیته‌های امداد استان رتبه برتر را کسب کرده که بیشتر اشتغال‌های ایجاد شده در قالب مشاغل خانگی و و وام‌های کارگشایی برای افراد زیر پوشش بوده است. پیش‌بینی می‌شود اشتغال ایجاد شده برای مددجویان، تا پایان سال به یک‌هزار و 500 مورد اشتغال برسد.

کولیوند افزود: با پیش‌بینی‌های انجام شده و همکاری خوب مردم و خیرین در این شهرستان درآمد کمیته امداد ملایر از رشد بالایی از ابتدای سال 92 برخوردار بوده است.

وی ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود درآمد کمیته امداد این شهرستان در همه زمینه‌ها تا پایان سال جاری به حدود 4 میلیارد تومان برسد که تا کنون 2 میلیارد و 500 میلیون تومان آن تحقق یافته است.

مدیر کمیته امداد ملایر یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود در آمد طرح اکرام ایتام تا پایان سال جاری به یک میلیارد و 500 میلیون تومان برسد که تا کنون یک میلیارد تومان آن محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه 7 هزار و 232 خانوار در قالب 14 هزار و 255 نفر زیر پوشش کمیته امداد ملایر بوده و از خدمات مختلف این نهاد استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: در این راستا خدماتی مانند مشاوره به خانواده‌ها، وام‌های مسکن، وام کارگشایی، هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان، کمک جهیزیه، هزینه‌های بیمه درمانی و... به افراد زیر پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/89013/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول