اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود سلایق متفاوت در شورای شهر اصفهان

کام اعضای شورای شهر به شیرینی وحدت تبدیل شد

با وجود سلایق و اختلافات بین اعضای شورای شهر در راستای انتخاب نمایندگان شورای شهرستان، امروز تلخی این اختلافات به شیرینی وحدت، همدلی و همراهی اعضای شورای شهر مبدل شد.

کام اعضای شورای شهر به شیرینی وحدت تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لایحه انتخاب دو نفر از اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان شورای شهرستان از نخستین جلسه علنی شورا مطرح بوده و این لایحه تا امروز بنا به دلایل مختلفی به تصویب نرسیده بود.

در نخستین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان آقایان صلواتی، زادهوش، معین و فلاح آمادگی خود را برای قبول نمایندگی در شورای شهرستان اعلام کردند که پس از رأی‌گیری آقایان زاد‌هوش و معین به عنوان نمایندگان شورای شهر در شهرستان انتخاب شدند، اما پس از گذشت مدت زمانی اعلام شد که در رأی‌گیری‌ها اشتباهی رخ داده و شورا باید به صورت مجدد برای انتخاب نمایندگان شهرستان اصفهان رأی‌گیری کند.

در جلسه علنی شورای شهر در هفته گذشته بحث رأی‌گیری برای انتخاب نمایندگان شورای شهرستان مطرح شد، اختلافاتی در بین برخی از اعضای شورای شهر نسبت به این موضوع پیش آمد، چرا که برخی از اعضای شورای شهر اصرار بر رأی‌گیری مجدد و برخی از اعضای شورای شهر نیز تأکید بر صحیح بودن رأی‌گیری گذشته داشتند.

به دنبال بروز این اختلافات  13 نفر از اعضای شورای شهر رأی به رأی‌گیری مجدد برای انتخاب دو نفر از اعضای شورا به عنوان نمایندگان شورای شهرستان دادند.

امروز چهارمین جلسه علنی شورای شهر با حضور 21 نفر عضو شورا برگزار شد، انتخاب نمایندگان شورای شهرستان یکی از برنامه‌های در دستور کار شورا بوده است و به دنبال این موضوع مقرر شد که اعضای شورا در راستای رأی‌گیری مجدد یا پذیرش رأی‌گیری پیشین در این زمینه تصمیم‌گیری کنند، البته ریاست شورای شهر از پنج نفر نامزدی که آمادگی خود را در جلسات گذشته برای قبول نمایندگی در شورای شهرستان اصفهان اعلام کرده بودند، درخواست کرد که نظرات محق بودن یا نبودن را در این زمینه اعلام کنند.

در این جلسه تمام این نامزد‌ها بر وحدت، همدلی و همراهی اعضای شورای شهر تأکید داشتند و وحدت و همدلی را سرلوحه کار‌ها و برنامه‌های خود دانستند.

  با وجود سلایق و اختلافاتی بین اعضای شورای شهر در راستای انتخاب نمایندگان شورای شهرستان، امروز این تلخی این اختلافات به شیرینی وحدت، همدلی و همراهی اعضای شورای شهر مبدل شد.

با رأی‌گیری مجدد از اعضای شورای شهر آقایان زادهوش و حاج رسولی‌ها به عنوان نمایندگان شورای شهرستان انتخاب شدند.

در نخستین جلسه انتخاب نمایندگان شورای شهرستان اشتباهی در شمارش آراء پیش آمد و به دنبال این موضوع انتخاب این نمایندگان به جلسات آتی موکول شد، البته اگر چه امروز این رأی‌گیری به نتیجه رسید و نمایندگان شورای شهرستان انتخاب شدند، اما روند اشتباه در شمارش آراء امروز نیز ادامه داشت، چرا که پس از رأی‌گیری اعلام شد که آقای حاج رسولیها با کسب 15 رأی به عنوان یکی از نمایندگان شورای شهرستان انتخاب شده است، اما خبرنگاران نیز در این جلسه و جلسه پیشین نیز در کنار اعضای شورا نسبت به شمارش آراء اقدام کردند.

تفاوت در شمارش آراء از سوی اعضای شورای شهر و خبرنگاران در جلسه امروز و جلسه گذشته از سوی خبرنگاران به هیئت رئیسه شورا تذکر داده شد، چرا که امروز نیز رأی کسب شده برای آقای حاج رسولیها 14 رأی بود.

در این جلسه خبرنگار فارس با تذکر به ریاست شورای اسلامی شهر اشتباه در شمارش آراء را از سوی اعضای شورای شهر به وی تذکر داد و این موضوع از سوی هیئت رئیسه تأیید شد که به دنبال این موضوع یکی از اعضای شورای شهر عنوان کرد که از جلسات آتی خبرنگاران، شورا را در شمارش آراء یاری کنند.

انتهای پیام/63004/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول