اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 9 تا 11 مهرماه انجام می‎شود

برپایی غرفه فرصت‎های سرمایه‎گذاری شهرداری گرگان در برج میلاد

رئیس اداره املاک و سرمایه‎گذاری شهرداری گرگان از برپایی غرفه فرصت‎های سرمایه‎گذاری شهرداری گرگان در برج میلاد خبر داد و گفت: آغاز به کار نمایشگاه فرصت‎های سرمایه‎گذاری در شهرداری‎ها از 9 تا 11 مهرماه به مدت سه روز انجام می‎شود.

برپایی غرفه فرصت‎های سرمایه‎گذاری شهرداری گرگان در برج میلاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شهرداری‎ها در قامت نهادی عمومی و غیردولتی برای ایجاد شهری برخوردار از امکانات در سایه رفاه شهروندان در تلاش هستند اما این مهم زمانی محقق می‎شود که این نهاد با بهره‎گیری از ابزارهای جدید و شناسایی درآمدهای پایدار از طریق جذب سرمایه‎گذار وارد عمل شود.

شهرداری گرگان در این راستا با ارائه بیش از 20 فرصت سرمایه‎گذاری خود را مهیای حضور در نمایشگاه فرصت‎های سرمایه‎گذاری که از صبح فردا در برج میلاد کلید خواهد خورد، کرده است تا ضمن اطمینان‎بخشی به سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی با ارائه حمایت‎های تشویقی گامی موثر در ارتقاء شاخص‎های رفاه شهری و شهروندی بردارد.

حمایت‎های تشویقی به سرمایه‎گذاران معرفی می‎شود

رئیس اداره املاک و سرمایه‎گذاری شهرداری گرگان اظهار داشت: هر ساله نمایشگاه فرصت‎های سرمایه‎گذاری در شهرداری‎ها به میزبانی یک استان و در شهرهای مختلف برگزار می‎شود و سازمان‎های مختلف، کارهای اقتصادی خود را در این نمایشگاه‎ها عرضه می‎کنند.

احمد لشکربلوکی با بیان اینکه در این نمایشگاه سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی نسبت به فرصت‎های سرمایه‎گذاری در استان‎های مختلف آشنا می‎شوند، تصریح کرد: مدیران دستگاه‎های سرمایه‎گذاری گفتمان اولیه را با علاقمندان در این حوزه مطرح می‎کنند و حمایت‎های تشویقی به سرمایه‎گذاران معرفی می‎شود تا آنها با اطمینان خاطر مبادرت به انجام کار اقتصادی کنند.

وی ابراز امیدواری کرد حضور در این نمایشگاه پیامدهای مثبتی در سرمایه‎گذاری از طریق مشارکت با بخش خصوصی داشته باشد.

اتکاء شهرداری به عوارض و صدور پروانه‎های ساختمانی یک چالش جدی است

لشکربلوکی با بیان اینکه سازمان شهرداری‎های کشور متولی پیگیری این نمایشگاه است، خاطرنشان کرد: سازمان شهرداری‎های کشور با تدارک چنین نمایشگاه‎هایی در سطح کشور با هدف ترغیب سرمایه‎گذاران ورود کرده است تا در راستای جذب سرمایه‎گذار توفیقات خوبی حاصل شود.

رئیس اداره املاک و سرمایه‎گذاری شهرداری گرگان یکی از چالش‎های جدی شهرداری‎ها را اتکاء محض به صدور پروانه‎های ساختمانی و عوارضاتی که قانونگذار تعیین کرده دانست و افزود: برپایی این نمایشگاه‎ها با هدف اینکه شهرداری‎ها از اتکا به درآمد صدور پروانه، عوارض و ... فارغ شوند و بخشی از منابع درآمدی خود را از محل این سرمایه‎گذاری‎ها تامین کنند، ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: اگر تکیه شهرداری‎ها به درآمد صدور پروانه و عوارض منقطع نشود یقیناً در هزینه‎های جاری شهرداری مشکل پیدا می‎شود چه آنکه بخواهد نسبت به کارهای عمرانی بپردازد.

ارائه بیش از 20 فرصت سرمایه‎گذاری به سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی

رئیس اداره املاک و سرمایه‎گذاری شهرداری گرگان افزود: اگر اتکا شهرداری به درآمدهای مذکور به حداقل برسد و تلاش در جذب سرمایه‎گذار در اولویت قرار بگیرد یقیناً به درآمد شهرداری‎ها کمک خواهد کرد.

لشکربلوکی متذکر شد: با توجه به نیازها و خواسته‎های مردم شهرداری باید در فضای عمرانی حرکت جدی داشته باشد.

وی از ارائه بیش از 20 فرصت سرمایه‎گذاری در پکیج‎هایی به سرمایه‎گذاران خبر داد و بیان داشت: فرصت‎های سرمایه‎گذاری شهرداری گرگان در بخش‎های مختلف گردشگری، برج‎های ساختمانی و تجاری است.

رئیس اداره املاک و سرمایه‎گذاری شهرداری گرگان وجود منطقه وسیع گردشگری در بهترین نقطه گرگان را یکی از فرصت‎های سرمایه‎گذاری برشمرد و ادامه داد: گردشگری هتل‎ها، ایجاد اماکن تجاری و مسکونی از دیگر فرصت‎های سرمایه‎گذاری است که در نمایشگاه تهران به علاقمندان عرضه می‎شود.

انتهای پیام/83001/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول