اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر جنگل خبر داد

معرفی شهردار شهر جنگل تا آخر مهرماه

رئیس شورای شهر جنگل با اشاره به اینکه مشارکت مردم در برنامه‌ریزی و طرح‌های شهرداری‌ها راهکار مناسبی برای برون‌رفت از وضعیت موجود است، گفت: شهردار این شهر تا آخر مهرماه معرفی می‌شود.

معرفی شهردار شهر جنگل تا آخر مهرماه

به گزارش خبرنگار فارس، غلامرضا یعقوبی ظهر امروز گفت: دخالت دادن مستقیم مردم در تصمیم‌گیری‌ها، تقویت روحیه مشارکت مردم و افزایش احساس تعلق شهروندان به شهر از کارکردهای مفید و موثر شورا و شهرداری است که هم مشارکت مردم را به همراه دارد و هم قدرت نظارت آنها بر نحوه اجرای طرح‌ها را افزایش می‌دهد.

وی افزود: فراهم کردن زیرساخت برای تولید و ارائه خدمات شهری مناسب می‌تواند رضایت‌مندی شهروندان از خدمات شهرداری و ایجاد مشارکت را به همراه آورد.

یعقوبی عدم منابع درآمدی پایدار، کمبود سرانه فضای سبز و قولنامه‌ای بودن زمین‌ها را از مشکلات موجود شهر جنگل دانست و گفت: با توجه به نوپا بودن شهر جنگل، منتخبان شورا با فعالیت مستمر و جدی در شورا و انتخاب شهردار بومی که شناخت کافی به منطقه دارد، نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و با مشارکت مردم راهکارهای مناسب را در جهت رفع مشکلات ارائه خواهند کرد.

به گفته وی، تاکنون با شش نفر رایزنی شده و کارنامه این افراد مورد بررسی شورا قرار گرفته که تا آخر مهرماه شهردار جنگل معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/2202/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول