اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لشگری به اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شد

کادر فنی تیم کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان، احسان لشگری کشتی‌گیر قزوینی را به اردوی مقدماتی تیم ملی دعوت کرد.

لشگری به اردوی مقدماتی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این اردو نخستین اردوی تیم ملی کشورمان پس از پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان است که از دهم آبان ماه به مدت 10 روز در محل خانه کشتی تهران آغاز می‌شود.

به همین منظور احسان لشگری که ماه گذشته در جریان رقابت‌های قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان جهان موفق شد با کسب عنوان سومی مدال ارزشمند برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کند، در وزن 84 کیلوگرم به این اردو فرا خوانده شد.

اسماعیل نجاتیان از خراسان رضوی، علیرضا کریمی از استان البرز و جواد ابراهیمی از استان مازندران از جمله کشتی‌گیرانی هستند که لشگری را در وزن 84 کیلوگرم همراهی می‌کنند.

از نکات قابل توجه این اردو حضور رضا لایق مربی ارزشمند قزوینی است که به همراه غلامرضا محمدی، محمد طلایی، علیرضا رضایی، محمود اسماعیل‌پور و امیر توکلیان از نزدیک بر کار ملی پوشان احاطه دارند.

به طور حتم حضور رضا لایق و احسان لشگری نشان از آن دارد که مجموعه کادر فنی از این دو تن رضایت کامل دارد و البته همچنان کشتی استان قزوین در میان قدرت‌های برتر کشتی کشور می‌تواند سربلند کند.

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان همچنین در وزن 55 کیلوگرم حسن رحیمی نفر نخست رقابت‌های قهرمانی 2013 بوداپست مجارستان را به همراه فرهاد جلایی از تهران، یونس سرمستی از آذربایجان شرقی و رضا اطری و صابر خانجانی از مازندران را به این اردو نیز فراخواند.

در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور و بهنام احسان‌پور از مازندران و فرزاد جعفری از استان البرز نیز از جمله دعوت‌شدگان به این اردو هستند.

مهدی تقوی از مازندران، میثم نصیری از زنجان و پیمان یاراحمدی از لرستان از جمله دیگر نفراتی هستند که در وزن 66 کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

در وزن 74 کیلوگرم صادق گودرزی از همدان، عزت‌الله اکبری و رضا مظفری از مازندران و مصطفی قیاسی از لرستان نیز از جمله نفراتی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رضا یزدانی، محمدحسین محمدیان، سعید توکل، مصطفی صادق‌زاده و سینا غلامی از مازندران به همراه جعفر دلیری از کرمانشاه از جمله کشتی‌گیرانی هستند که در وزن 96 کیلوگرم به این اردو دعوت شدند.

کمیل قاسمی، خشایار دهستانی و عبدالله قمی از مازندران، محمدرضا آذر شکیب از البرز و پرویز هادی از استان آذربایجان شرقی کشتی‌گیرانی هستند که در وزن 120 کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول