اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدال برنز لشگری از نظر کادر فنی مدال طلا است

لایق: حق لشگری طلا بود/ احسان بهترین کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرم جهان

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشور گفت: حق احسان لشگری در رقابت‌های جهانی کشتی طلا بود.

لایق: حق لشگری طلا بود/ احسان بهترین کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرم جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا لایق شامگاه شنبه در جمع مسئولان استان قزوین اظهار داشت: همانند المپیک 2012 لندن حق لشگری در رقابت‌های قهرمانی جهان مدال طلا بود.

وی با اشاره به حریف‌های لشگری در رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد جهان افزود: حریفان روس و گرجستانی احسان قدرتمند ظاهر شدند که لشگری آن‌ها را مغلوب خود کرد.

* احسان بهترین کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرم جهان

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشور با بیان اینکه احسان لشگری بهترین کشتی‌گیر وزن 84 کیلوگرم جهان است، تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌ها و همچنین صحبت‌های کارشناسان لشگری رتبه نخست را در بین سایر کشتی‌گیران این وزن دارد.

لایق با اشاره به شهامت و جسارت لشگری در میدان کشتی بیان کرد: در میدان کشتی هیچ چیز جلودار احسان نیست و با جسارت و شهامت خاصی مقابل حریفان خود می‌ایستد.

* کشتی لشگری را تمام دنیا نگاه می‌کردند

وی اذعان داشت: کشتی‌های احسان لشگری را تمام دنیا نگاه می‌کردند به‌طوری که تماشاگران در سالن برای آمدن لشگری لحظه‌شماری می‌کردند تا تکنیک ناب ایرانی را ببینند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشور گفت: مدال برنز لشگری مدال ارزشمندی است که با وجود آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو آن را به دست آورد.

لایق ادامه داد: همچنین قهرمانی تیم ملی کشتی ایران در مسابقات قهرمانی جهان موفقیت بزرگی است که پس از 48 سال در خارج از خانه به دست آمد.

این مربی قزوینی با تأکید بر حمایت از ورزش کشتی افزود: نباید مدال کشتی را با سایر رشته‌ها مقایسه کرد و باید به این رشته ورزشی نگاه ویژه‌ای شود.

* مدال برنز لشگری از نظر کادر فنی مدال طلا است

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشور عنوان کرد: مدال برنز لشگری از نظر کادر فنی مدال طلا است و این مدال ارزشمندی است که احسان لشگری موفق شد آن را کسب کند.

انتهای پیام/77003/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول