اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

برخی در راه برگزاری مجمع هیئت کشتی سنگ‌اندازی می‌کنند

معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برخی افراد که پیش از این انتقاد می‌کردند، چرا مجمع هیئت کشتی برگزار نمی‌شود، در حال حاضر با سنگ اندازی مانع از برگزاری این مجمع می‌شوند وساز مخالف می‌زنند.

برخی در راه برگزاری مجمع هیئت کشتی سنگ‌اندازی می‌کنند

غلامعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: معلوم نیست برخی از افراد جامعه کشتی به دنبال چه چیزی هستند و تکلیفشان با خودشان هم معلوم نیست.

وی با انتقاد از برخی رفتارهای صورت گرفته در قبال برگزاری مجمع هیئت کشتی استان اصفهان تصریح کرد: تا مدتی قبل مدام انتقاد می‌کردند چرا مجمع هیئت کشتی به تاخیر افتاده، اما در حال حاضر به بهانه‌های مختلف مانع برگزاری مجمع می‌شوند.

معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به مخالفت‌های صورت گرفته با مدرک تحصیلی یکی از کاندیداها تصریح کرد: برخی معتقد بودند مدرک تحصیلی علیرضا میر واحدی جعلی است که اداره کل ورزش و جوانان پیگیری‌هایی را صورت داد و این مدرک مورد تایید قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: در صورتی که مدرک تحصیلی میر واحدی تقبلی بود، چگونه این مدرک مورد تایید وزارت علوم قرار گرفته و وی مشغول تحصیل در دوره کارشناسی است.

ابراهیمی اذعان داشت: برخی از افراد فعال در رشته کشتی تا مدت کوتاهی که فردی مسئولیت هیئت کشتی اصفهان را برعهده داشته باشد، با وی برخورد خوبی داشته و این دوران برایشان شیرین است اما به محض اینکه مدت ریاست وی طولانی شود، به مخالفت بر می‌خیزند و دلیل مشخصی هم برای مخالفت‌های خود ندارند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول