اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد

کسب 2 مدال طلا توسط تیم کشتی نونهالان نهاوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: تیم کشتی نونهالان نهاوند بعد از 11 سال صاحب دو گردن‌آویز طلا در کشور شد.

کسب 2 مدال طلا توسط تیم کشتی نونهالان نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سعید کولیوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهاوند مهد پرورش و تربیت قهرمانان خوبی در رشته کشتی است.

وی با بیان اینکه حفظ مقام قهرمانی همواره سخت‌تر از قهرمان شدن است، افزود: حفظ این جایگاه نیازمند برنامه‌ریزی مدون و مطلوب زیرنظر کارشناسان و تلاش شبانه‌روزی و تمرینات خستگی‌ناپذیر توسط ورزشکاران است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به وجود بیش از 38 هیئت ورزشی در نهاوند بیان داشت: توجه به ورزش‌های پایه و همگانی از اولویت‌های امسال اداره ورزش و جوانان نهاوند است.

وی از کسب بیش از 100 مدال رنگی در مسابقات مختلف در میادین کشوری، جهانی و بین‌المللی توسط ورزشکاران نهاوندی خبر داد و گفت: در شهرستان نهاوند بیش از 4 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته وجود دارد که در رشته‌های مختلف در حال انجام تمرینات ورزشی هستند.

کولیوند یادآور شد: وجود زیرساخت‌های مناسب ورزشی و فضاهای مطلوب ورزشی چون استادیوم ورزشی علیمرادیان و شهید سلیمانی و چند مجموعه و سالن ورزشی سرپوشیده موجب شده که ورزشکاران نهاوند رغبت بالایی برای انجام تمرینات منظم ورزشی در رشته‌های مختلف از خود نشان دهند.

وی با اشاره به وجود مربیان زحمت‌کش در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه کشتی در نهاوند افزود: وجود این عامل نقش مهمی در موفقیت ورزشکاران داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ابراز داشت: در مسابقه اخیر ورزش کشتی در رده سنی نونهالان که با شرکت بیش از 31 تیم از 31 استان کشور به میزبانی تهران برگزار شد، پژمان علیزاده و نیکزاد علیزاده در رده سنی نونهالان در اوزان 32 و 47 کیلوگرم توانستند با غلبه بر حریفان خود به مدال طلایی این اوزان در کشور دست یابند.

وی افزود: این کشتی‌گیران خود را برای دعوت به تیم ملی کشتی نونهالان برای برگزاری مسابقات آسیایی آماده می‌کنند.

کولیوند از ایجاد شرایط مطلوب برای انجام تمرینات منظم این دو ورزشکار نونهال در نهاوند خبر داد و افزود: باشگاه ورزشی شهید عبادالله خدارحمی مکان مناسبی برای انجام تمرینات این ورزشکاران است که به صورت روزانه زیر نظر مربیان مجرب این رشته در حال انجام تمرینات ورزشی هستند.

انتهای پیام/89016/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول