اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

صدرنشینی ساری و رستمکلا در لیگ کشتی ایران

دبیر هیئت کشتی مازندران از صدرنشینی تیم های ساری و رستمکلا در لیگ کشتی ایران خبر داد.

صدرنشینی ساری و رستمکلا در لیگ کشتی ایران

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در هفته هفتم لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور تیم‌های ساری و رستمکلا با برتری مقابل حریفان در صدر جدول قرار گرفتند.

وی گفت: در این هفته تیم‌های شهدای ساری و رستمکلا همچون شش دیدار گذشته مقابل حریفان پیروز شدند و با اقتدار در صدر جدول ایستادند.

دبیر هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: از گروه نخست این رقابت‌ها تیم صدرنشین شهدای ساری در سالن ورزشی سیدرسول حسینی میزبان پاس قوانیم ناجا بود که در نهایت شش بر دو مقابل مهمان خود پیروز شد.

نوری‌زاده افزود: در دیگر دیدار این گروه تیم شهید هاشمی‌نژاد بهشهر در خانه مقابل دیگر تیم هم استانی خود نساجی قائمشهر پنج بر سه پیروز شد.

وی درباره نتایج گروه دوم این پیکارها گفت: تیم صدرنشین شهدای رستمکلا موفق شد با اقتدار میزبان خود فولاد ماهان اصفهان را هفت بر یک شکست دهد و دیگر نماینده استان شهدای شیرگاه هفت بر یک مغلوب میزبان خود گروه ساختمانی کفایتی مشهد شد.

دبیر هیئت کشتی مازندران با اشاره به استراحت تیم شهید بصیر فریدونکنار در این هفته افزود: در جدول رده‌بندی تیم‌های شهدای ساری و شهدای رستمکلا با 14 امتیاز در صدر جدول دو گروه جای دارند.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول