اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست برابر حریف دانمارکی

علیزاده پورنیا از کسب مدال جهانی کشتی فرنگی محروم شد

کشتی‌گیر نامدار و سرشناس استان قم بدون کسب مدال به کار خود در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی سال 2013 جهان پایان داد.

علیزاده پورنیا از کسب مدال جهانی کشتی فرنگی محروم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در سال 2013 یک‌‌‌‌‌شنبه سی و یکم شهریور ماه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در حالی به کار خود پایان داد که میزبان این مسابقات شهر بوداپست کشور مجارستان بود.

کشتی‌گیران کشورمان در رشته‌های آزاد و فرنگی با ترکیب کامل در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان حضور یافتند و در رشته آزاد بالاتر از سایر کشورهای مطرح دنیا قهرمان شدند اما در کشتی فرنگی تنها دو نشان طلا نصیب تیم کشتی فرنگی ایران شد.

در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در این دوره از پیکارها یک کشتی‌گیر قمی حضور داشت و چشم تمام قمی‌ها یک‌شنبه شب، سی و یکم شهریور ماه به اخبار رسیده از شهر بوداپست مجارستان بود که خبر موفقیت هادی علیزاده پورنیا جوان ارزنده کشتی قم در این پیکارها را بشنوند اما خبر تلخ حذف علیزاده پورنیا از این رقابت‌ها به گوش مردم قم رسید.

در روز پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در مجارستان هادی علیزاده پورنیا در وزن خود یک شکست غیر منتظره را تجربه کرد و بدین ترتیب از حضور در مرحله بعد بازماند تا بعد از کسب سه مدال نقره در سال 2013 از به دست آوردن چهارمین مدال برون مرزی خود محروم شود.

نماینده وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با شکست در نخستین دیدارش از حضور در مرحله بعد بازماند تا بدین ترتیب، همچنان سه نشان نقره مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی، کشتی قهرمانی آسیا و رقابت‌های دانشجویان جهان را در کارنامه سال جاری عملکرد خود در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی داشته باشد.

در ادامه سومین روز از چهل‌ و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان هادی علیزاده پورنیا نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان در نخستین مرحله با قرعه استراحت برخورد کرد اما در دور دوم در نخستین دیدارش به کشتی‌گیر دانمارکی باخت و از حضور در مرحله بعد بازماند.

این در شرایطی است که در وزن 74 کیلوگرم که 39 کشتی‌گیر حضور داشتند هادی علیزاده پورنیا بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه چهار بر صفر مغلوب مارک مادسن، نفر پنجم المپیک لندن و دارنده مدال نقره 2009 جهان از دانمارک شد.

علیزاده پورنیا برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال می‌شد تا شانس کسب مدال برنز را پیدا کند اما با توجه به اینکه مارک مادس در مرحله بعد به رومن ولاسوف، قهرمان جهان و المپیک از روسیه باخت، بدین ترتیب علیزاده پورنیا نیز از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول