اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمان عنوان کرد

کرمان پرچمدار جشنواره شعر رضوی

‌مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: کرمان پرچمدار و بانی خوبی برای برگزاری جشنواره شعر رضوی است.

کرمان پرچمدار جشنواره شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی ظهر امروز در گردهمایی کارکنان‌ اداره کل ارشاد کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کاری مدیران کل ارشاد‌ استان‌ها با‌ وزیر ارشاد اظهار داشت: ما باید سیاست‌ها و گام‌هایمان منطبق بر این خط و مشی باشد و ولایت محوری اقتضای اصلی آن است.

وی گفت: بستر‌سازی بر تحکیم ارزش‌ها به کارگیری هنرمندان‌، حمایت از آثار آنان و حفظ کرامت آنها که رسالت جمهوری اسلامی است، ‌تقویت گسترش معارف قرآنی از جمله مواردی بود که وزیر ارشاد بر آنها تاکید کرد.

سعیدی ابراز داشت: ایجاد شرایط لازم برای استفاده شهرهای کوچک و مناطق محروم از امکانات فرهنگی و هنری از مواردی بود که در این صحبت‌ها به آن اشاره شد.

وی افزود: یکی از موارد مهم دیگر در‌ صحبت‌های وزیر ارشاد تاکید بر پیگیری افتتاح تالارهای مرکزی استان‌ها بود‌، زیرا با بهره‌برداری از این تالارها تمرکززدایی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری صورت می‌گیرد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: واگذاری کارها به بخش خصوصی، راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری در روستاها، تلاش در زمینه اقتصاد فرهنگ و هنر و تاکید بر موضوع شورای فرهنگ عمومی ‌از جمله موارد و نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد و سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کارشناسی باید در زمینه اجرای هر چه بهتر این موارد انجام شود.

سعیدی اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم در حوزه‌های مختلف آن چه حق مطلب است و از وظایف و ماموریت‌های کاری ما محسوب می‌شود را انجام دهیم.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین کنگره شعر رضوی در کرمان گفت: کرمان پرچمدار و بانی خوبی برای این جشنواره است.

سعیدی بیان داشت:‌ کنگره هشتمین شعر رضوی اثر‌گذار‌تر، پویاتر و پیام‌‌رسان‌تر از دوره‌های قبل برگزار شد.

وی افزود: افتتاح نخستین شعبه بنیاد امام رضا (ع) در کرمان نیز یکی دیگر از نقاط قوت و برکات برگزاری این مراسم معنوی در استان بود.

انتهای پیام/2446/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول