اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان عنوان کرد

رشد کمی و کیفی هشتمین کنگره شعر رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: بر ‌اساس نظر هیئت داوران،‌ هشتمین کنگره شعر رضوی علاوه بر رشد کمی آثار شاهد افزایش کیفیت آثار و اشعار است.

رشد کمی و کیفی هشتمین کنگره شعر رضوی

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مراحل پایانی تجهیز دکور مراسم و سایر اقدامات برای میزبانی هر چه بهتر این کنگره معنوی انجام شده‌ و از فردا شب شاعران راه یافته به بخش نهایی داوری میهمان دیار کریمان هستند.

وی با اشاره به راهیابی سه هزار و 600 اثر به مرحله نهایی داوری هشتمین کنگره شعر رضوی در کرمان تصریح کرد: بر ‌اساس نظر هیئت داوران‌ این دوره از جشنواره علاوه بر رشد کمی آثار شاهد افزایش کیفیت آثار و اشعار ارائه شده به جشنواره هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به حضور میهمانان و شاعران سر‌شناس شعر آیینی کشور گفت: برای شرکت در هشتمین کنگره شعر رضوی کرمان شاعرانی مانند امیر برزگر، علیرضا غزوه، سعید حدادیان و صابر امانی از ایران و همچنین رستم عجمی از‌ تاجیکستان و عزیز مهدی از هندوستان به عنوان‌ چهره‌های مؤثر شعر آیینی در هشتمین کنگره سراسری شعر رضوی در کرمان حضور می‌یابند.

به گزارش فارس، هشتمین کنگره سراسری شعر رضوی کرمان 9 صبح دوشنبه 18 شهریورماه در تالار عماد مجتمع فرهنگی عصر انتظار ارشاد واقع در چهارراه سمیه شهر کرمان آغاز به کار می‌کند و این کنگره 19 شهریورماه و با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول