اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه:

طرح داوطلب‌کار روستایی در روستاهای بشرویه اجرا شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر بشرویه از اجرای طرح داوطلب کار روستایی برای نخستین‌بار در طول سال جاری، در دو روستای این شهرستان خبر داد.

طرح داوطلب‌کار روستایی در روستاهای بشرویه اجرا شد

علیرضا عارفیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: این طرح با همکاری 10 نفر از داوطلبان هلال احمر بشرویه و در دو روستای سرند و نیگو واقع در 30 کیلومتری غرب این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح 35 خانوار روستایی از خدمات داوطلبان و اعضای این جمعیت برخوردار شدند.

رئیس هلال احمر بشرویه ادامه داد: داوطلبان هلال‌احمر این شهرستان با حضور در روستاها ضمن دلجویی از روستاییان سالمند خدماتی نظیر کمک در برداشت محصول، آبیاری، کاشت، حرص و همچنین آموزش امداد و کمک‌های اولیه را به اهالی روستاها ارائه کردند.

عارفیان از توزیع 35 سبد غذایی بین اهالی این روستاها خبر داد و اضافه کرد: این بسته‌های غذایی شامل اقلامی نظیر ماکارونی، برنج، روغن، لوبیا و کنسروجات بوده است.

وی تاکید کرد: خدمت‌رسانی به روستاییان مناطق کم برخوردار و نیازمند، ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی بین ساکنان روستاها و همچنین کارآفرینی و کمک به خودکفایی روستاییان از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای طرح داوطلب کار روستا است.

رئیس هلال احمر بشرویه اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را 20 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: داوطلبان و اعضای هلال احمر در مسیر عمل به رسالت‌های خطیر این جمعیت همواره در خط مقدم کمک به هم‌نوعان و فعالیت‌های بشردوستانه هستند.

انتهای پیام/69006/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول