اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه:

250 نفر از بشرویه در مسابقات آنلاین کتابخوانی برگزیده کشوری شدند

رئیس کتابخانه‌های عمومی از برگزیده شدن 250 نفر از اعضای این کتابخانه در مسابقات آنلاین کتابخوانی در سطح کشور خبر داد.

250 نفر از بشرویه در مسابقات آنلاین کتابخوانی برگزیده کشوری شدند

نرگس روایتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: دستیابی به جایگاه جهانی و ارتقای شاخص‌های مورد نظر در زمینه گسترش مطالعه مفید جز با همکاری و هماهنگی متولیان فرهنگی جامعه میسر نمی‌شود.

وی افزود: کمیته نهضت مطالعه مفید در راستای محقق ساختن بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تاکید بر گسترش مطالعه مفید و سودمند در جامعه حرکت می‌کند.

رئیس کتابخانه‎های عمومی بشرویه تصریح کرد: اشاعه کتابخوانی هدفمند و انس با کتاب در جامعه از آنجاییکه به فرهنگ جامعه برمی‌گردد حمایت و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های فرهنگی یا اقتصادی را می‌طلبد.

روایتی گفت: با توجه به این‌که مطالعه غیر درسی و مفید در روند آموزشی کشور از اهداف کمیته نهضت مطالعه مفید است و همچنین با توجه به تاکید ریاست محترم جمهوری مبنی بر قرار دادن زنگ کتابخوانی در برنامه درسی مدارس امید است با مساعدت و همکاری آموزش و پرورش این موضوع تحقق یابد.

وی عضویت بیش از پیش اقشاری نظیر کارمندان دولت و همچنین فرهنگیان در کتابخانه‌ها را از جمله عوامل ترویج فرهنگ انس با کتاب و کتابخانه در بین سایر اقشار خواند و اضافه کرد: با ایجاد کتابخانه‌های کوچک و  یا سیار در فضاهای اداری و عمومی می‌توان فرهنگ کتابخوانی را بیشتر در جامعه تزریق کرد.

250 برگزیده کشوری از بشرویه در مسابقات آنلاین کتابخوانی

رئیس کتابخانه های عمومی از برگزیده شدن 250 نفر از اعضای این کتابخانه در مسابقات آنلاین کتابخوانی در سطح کشور خبر داد و گفت: به همین واسطه خراسان جنوبی در زمینه مسابقات آنلاین کتابخوانی دارای جایگاه برتر در کشور است.

روایتی یادآور شد: دو هزار و 204 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی بشرویه هستند که این میزان 9 درصد جمعیت این شهرستان است.

انتهای پیام/69020/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول