اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اطلاع‌رسانی ستاد نماز جمعه ورامین اعلام کرد

معرفی سخنرانان قبل از خطبه‌های نماز جمعه‌ مهرماه ورامین

مدیر اطلاع‌رسانی ستاد نماز جمعه ورامین ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین سخنرانان قبل از خطبه‌های نماز جمعه مهرماه ورامین را معرفی کرد.

معرفی سخنرانان قبل از خطبه‌های نماز جمعه‌ مهرماه ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، وحید محمدی‌یکتا صبح امروز در جمع خبرنگاران نماز جمعه را یکی از با ارزش‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: نماز جمعه کانون تقوا و وحدت و انسجام میان مسلمین است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حضور پرشکوه مردم مومن در کشور برگزار می‌شود.

مدیر اطلاع‌رسانی ستاد نماز جمعه ورامین ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین ضمن درخواست از مردم و مسئولان برای همکاری هرچه بیشتر و استفاده از تمام ظرفیت‌ها در برگزاری پرشکوه نماز جمعه در شهرستان ورامین تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه برپایی هرچه باشکوه‌تر نماز جمعه در شهرستان ورامین فراهم شود.

محمدی‌یکتا در ادامه به برنامه‌ریزی برای سخنرانان قبل از خطبه‌ها اشاره کرد و افزود: مجتبی عرب‌عامری مدیر آموزش و پرورش ورامین سخنران هفته اول مهر ماه نماز جمعه ورامین بود که با توجه به بازگشایی مدارس توضیحاتی در این مورد ارائه داد.

وی سپس جمعه 12 مهر ماه را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به اینکه هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی است، محمد خانی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین قبل از خطبه های نماز جمعه این شهر سخنرانی خواهد کرد.

محمدی‌یکتا آغاز هفته نیروی انتظامی از 13 مهر ماه را علت انتخاب سیروس فتحی فرمانده انتظامی ویِژه شرق استان تهران را به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه 19 مهر ماه دانست و گفت: پس از        نمازجمعه نیز معاونت‌های مختلف فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران پاسخگوی سئوالات مردمی     هستند.

وی اضافه کرد: روز 26 مهر ماه نیز مصادف است با روز تربیت بدنی و ورزش که به همین مناسبت از مجید بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برای سخنرانی قبل از خطبه‌ها دعوت به‌عمل آمده است.

مدیر اطلاع‌رسانی ستاد نماز جمعه ورامین ستاد نماز جمعه شهرستان ورامین در پایان با اعلام اینکه سخنرانی قبل از خطبه‌ها از ساعت 11:30 آغاز می‌شود، گفت: سخنرانی پیش از خطبه‌ها به‌مدت 30 دقیقه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول