اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

تریبون نماز جمعه بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام است

فرماندار کهگیلویه با اشاره به سیاه‌نمایی مشکلات از سوی دشمن، تریبون نماز جمعه را بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام به مردم دانست.

تریبون نماز جمعه بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جایگاه نماز جمعه را رفیع دانست و با اشاره به برگزاری نماز جمعه در چهار نقطه از سطح شهرستان اظهار داشت: همه ما موظفیم با ائمه جمعه شهرستان همکاری داشته باشیم.

فرماندار کهگیلویه با اذعان به توانمندی و فرهیخته بودن ائمه جمعه در سطح شهرستان افزود: در طول مدت خدمت در این شهرستان همواره از نظرات و بیانات امام جمعه در تصمیم‌گیری‌ها استفاده خواهم کرد.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به سیاه‌نمایی و برجسته کردن مشکلات از سوی دشمن تربیون نماز جمعه را بهترین فرصت برای گزارش خدمات نظام به مردم خواند و تصریح کرد: مدیران باید از این فرصت گرانبها در شهرستان بهره لازم را ببرند.

جعفری نقش مدیران در تبیین جایگاه نماز جمعه را مهم ارزیابی کرد و با بیان این‌که ایجاد ارتباط بین مردم و حاکمیت از کارکردهای نماز جمعه است، تاکید کرد: ادارات و نهادها در زمینه‌های مختلف ستادهای نماز جمعه را یاری رسانند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به حضور پرشور مردم دهدشت در نماز جمعه به رغم همه مشکلات و موانع موجود بر لزوم خدمات‌رسانی شهرداری در زمینه ایاب و ذهاب نمازگزاران جمعه تاکید کرد و با بیان این‌که بارها در این زمینه با شهرداری مکاتبه شده از بی‌توجهی به این موضوع ابراز گله کرد و گفت: انتظار می‌رود شهردار جدید این مهم را با جدیت پیگیری و نسبت به مستقر کردن سرویس‌های ایاب و ذهاب در روز جمعه اقدام کند.

جعفری همچنین اختصاص یکی از تابلوهای تبلیغاتی در میدان مرکزی دهدشت جهت تبلیغات و نصب بنرهای ستاد نماز جمعه به صورت مداوم را لازم دانست و خواستار همکاری شهرداری در واگذاری این تابلوی تبلیغاتی شد.

فرماندار کهگیلویه عملکرد سیمای استانی در پوشش‌دهی نامناسب همه برنامه‌ها و مراسم شهرستان و بخصوص نماز جمعه از سیمای استانی را بار دیگر مورد انتقاد قرار داد و افزود: شبکه استانی دنا در انعکاس همه رویدادهای خبری و برنامه‌های شهرستان کهگیلویه کوتاهی می‌کند.

وی با مقایسه آماری تعداد برنامه‌های برگزاری، جمعیت شهرستان، حضور نمازگزاران جمعه و ... گفت: صدا و سیمای استان این مسئله را برای ما روشن کند که بر چه اساسی برنامه‌های این شهرستان به درستی و آنطور که باید پوشش داده نمی‌شود.

فرماندار کهگیلویه ابراز امیدواری کرد که مدیرکل جدید صدا و سیمای استان نسبت به انعکاس مناسب برنامه‌های شهرستان کهگیلویه از سیمای استانی از هر کوششی دریغ نکند.

جعفری مستقر شدن اکیپ هلال‌احمر و آتش‌نشانی در محل برگزاری نماز جمعه، اختصاص بخشی از کمک‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی به دفتر امام جمعه جهت کمک به افراد مستمند و نیز تقبل هزینه‌های ستاد نماز جمعه از سوی ادارات را از دیگر موارد همکاری ادارات و دستگاه‌های شهرستان در برگزاری هر چه بهتر نماز وحدت بخش جمعه دانست.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول