اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود برپا می‌شود

نمایشگاه «دانشجو و سبک زندگی» در دانشگاه شهید چمران اهواز

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت ورود دانشجویان جدید، نمایشگاه متنوعی با عنوان «دانشجو و سبک زندگی» در سرسرای دانشکده علوم برپا می‌کند.

نمایشگاه «دانشجو و سبک زندگی» در دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت ورود دانشجویان جدید، نمایشگاه متنوعی با عنوان «دانشجو و سبک زندگی» در سرسرای دانشکده علوم برپا می‌کند.

این نمایشگاه شامل بخش‌های متعددی از قبیل نمایشگاه کتاب و نرم افزار علمی با تخفیف ویژه، غرفه‌های عفاف و حجاب «حورا» عرضه کننده البسه اسلامی ویژه بانوان، پلیس سایبری به‌منظور شناساندن جرایم اینترنتی و فضای مجازی به جوانان، مبارزه با مواد مخدر، عطر، نرم افزار مذهبی، رسانه بیداری، معرفی دستاورد‌ها و نشریات معاونت فرهنگی دانشگاه و غرفه تشکل‌های دانشجویی بوده و عضوگیری همزمان این تشکل‌ها در نمایشگاه انجام خواهد بود.

بنا بر این گزارش، همچنین غرفه‌های «سبک زندگی» شامل تابلوهای متن و تصویر با هدف معرفی الگوی زندگی اسلامی، «سراب و حقیقت» شامل تابلو نوشته‌هایی در خصوص عرفان‌ها و فرقه‌های نوظهور با حضور کار‌شناس مربوطه از سازمان تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای پاسخگویی به سوالات و رفع شبهات دانشجویان و نیز غرفه «رهیافتگان» شامل تابلوهایی به صورت مصور و مکتوب در مورد نخبگان و چهره‌های شاخص فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشورهای مختلف جهان که به مذهب تشیع گرویده‌اند با حضور کار‌شناس مربوطه از قم، از دیگر بخش‌های این نمایشگاه ارزشی و محتوایی است.

افتتاحیه نمایشگاه دانشجو و سبک زندگی روز شنبه 27 مهرماه سال جاری ساعت 11 صبح در سرسرای دانشکده علوم خواهد بود.

این نمایشگاه تا 31 مهرماه از ساعت 9 تا 16 و 30 دقیقه پذیرای دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه شهید چمران اهواز است.

انتهای پیام/72010/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول