اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی:

دانشگاه بوعلی سینا 384 هیئت علمی مجرب دارد

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: دانشگاه بوعلی سینا 384 هیئت علمی مجرب دارد که بسیاری از آن‌ها بومی هستند

دانشگاه بوعلی سینا 384 هیئت علمی مجرب دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرتضی هزاوه‌ای ظهر امروز در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: فرشتگان زیر پای دانشجویان بال‌های خود را می‌گسترانند و دانشجو برای ما عزیز است چرا که علم برای ما عزیز است.

وی اذعان داشت: از دید من حق همواره با دانشجویان است اما میزان پاسخ‌گویی به دانشجویان بستگی به توان دانشگاه دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: دانشجویان باید در دوره دانشجویی وقت، جیب و خواب خود را به خوبی مدیریت کنند و رابطه خود را با جنس مخالف در حریم‌های شرعی، عرفی و اخلاقی رعایت کنند تا از رهگذر این حریم دچار آسیب اجتماعی نشوند.

وی به بخش مرکز مشاوره دانشگاه بعد از نقش خانواده در سلامت روحی روانی دانشجویان اشاره کرد و گفت: دانشجویان باید ارتباط خود را با مرکز مشاوره دانشگاه حفظ کنند و برای هر کاری با مشورت پیش روند تا بتوانند هر چه بهتر بهداشت روحی، روانی خود را حفظ کنند.

هزاوه‌‌ای آسیب‌های اجتماعی را در کمین دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان باید در برابر آسیب‌های اطراف خود هوشیار باشند.

وی افزود: دام‌های بسیار برای جوانان گسترده شده است پس دانشجویان باید در برابر مواد مخدر، فضای مجازی غیر متعارف هوشمند باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از دانشجویان خواست که تعامل با مدیریت بخش‌های مختلف دانشگاه، ارتباط با خدا را تقویت بخشند، ارتباط با خانواده خود را حفظ کنند، بهداشت جسمی، ورزشی خود را جدی بگیرند و حقوق آموزشی خود را بشناسند.

سطح علمی مدرسین دانشگاه بوعلی در جایگاه خوبی از رنکینگ وزارت علوم

در این مراسم معاون آموزشی دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه بوعلی سینا 384 هیئت علمی مجرب دارد که بسیاری از آن‌ها بومی هستند و بر اساس رنکینگ وزارت علوم، سطح علمی مدرسین دانشگاه دارای جایگاه بسیار خوبی است.

فرامرز فرشته‌صنیعی تصریح کرد: دانشگاه بوعلی سینا طی سال‌های اخیر گسترش چشمگیری در زمینه تحصیلات تکمیلی داشته و در بعضی رشته‌ها دارای تجهیزات و آزمایشگاه‌های بی‌نظیری در کشور است.

وی ادامه داد: دانشگاه بوعلی سینا دارای ظرفیت بسیار خوب دانشجویی است و ما شرایط آموزشی را برای تحصیل آن‌ها فراهم

دانشگاه بوعلی سینا کرده‌ایم.

معاون آموزشی دانشگاه بوعلی سینا از دانشجویان خواست با قوانین آموزشی آشنا شوند تا در اثر بی‌اطلاعی از قوانین دچار نقصان نشوند.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان نیز اظهار داشت: دانشجوی خوب کسی است که در بعد علمی، فرهنگی و اخلاقی پیش رود و در این زمینه‌ها در راه رسیدن به آرزوهای خود تلاش کند.

حسین رضوان گفت: دانشجویان باید معاونت فرهنگی را جزئی از خود بدانند و از این طریق ضعف آموزشی خود را پوشش دهند.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول