اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره کودک در اصفهان:

اصفهان برای برگزاری جشنواره فیلم کودک آماده است

مدیر اجرایی جشنواره کودک در اصفهان گفت: این استان برای برگزاری جشنواره فیلم کودک آماده است.

اصفهان برای برگزاری جشنواره فیلم کودک آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تا 27 ساله شدن جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان تنها 6 روز دیگر زمان باقی است.

شهر اصفهان سهم بسزایی در رونق این جشنواره داشته است؛ به طوری که جشنواره فیلم کودک و نوجوان در دنیا به نام اصفهان شناخته می‎شود؛ به شکلی که جشنواره فیلم کودک شهرت جهانی خود را مدیون شهر اصفهان است.

مسئولان اصفهانی نیز برای برگزاری این جشنواره در اصفهان، تلاش‎های فراوانی را متحمل می‎شوند تا میزبانی اصفهان از مهمانان داخلی و خارجی آبرومندانه باشد.

مدیر اجرایی جشنواره کودک در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به آمادگی این استان برای میزبانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان، اظهار کرد: مقدمات برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان مهیا شده است.

جعفر گودرزی افزود: جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان امسال با استقبال فراوانی روبرو می‎شود زیرا برنامه‎های متنوع و شاد و پرباری برای این جشنواره تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: مسئولان جشنواره فیلم کودک در اصفهان زحمات زیادی متحمل شده‎اند تا این جشنواره به خوبی در اصفهان برگزار شود.

مدیر اجرایی جشنواره کودک اضافه کرد: جلسات هماهنگی مابین داوران و سایر مسئولان جشنواره برگزار شده است و نتایج آ« در جشنواره اعلام می‎شود.

به گزارش فارس، بیست‌ و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/63019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول