اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان:

بیست‌و‌ششمین جشنواره فیلم کودکان‌و‌نوجوانان در سیستان‌و‌بلوچستان برگزار می‌شود‌

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیست‌و‌ششمین جشنواره فیلم کودکان‌و‌نوجوانان در سیستان‌و‌بلوچستان برگزار می‌شود‌.

بیست‌و‌ششمین جشنواره فیلم کودکان‌و‌نوجوانان در سیستان‌و‌بلوچستان برگزار می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ‌اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباس دانشی ‌‌در مراسم گرامیداشت روز سینما در سالن اشراق زاهدان با بیان اینکه ‌هنرمندان سوژه های بکر و نادر استان را در قاب دوربین به تصویر بکشند، اظهار داشت: یاسر خیرخواه، حسین ریگی لادیز، خوش آمدزهی، صادق سوری و غیره از جمله هنرمندان خوش استعداد استان هستند که هر کدام از این افراد در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی مقام کسب کرده‌اند.

وی افزود: سوژه‌های بکر و ناب در استان برای مستندسازی وجود دارد و این به سرمایه‌گذاری نیازمند است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به کتاب عکس نگین شرق ایران اشاره کرد و گفت: عکس نگین شرق ایران به تصویر کشیدن طبیعت بکر استان در قاب دوربین است. در این کتاب 93 اثر از عکاسان برجسته استان در نوبت چاپ قرار گرفته و به زودی رونمایی خواهد شد.

‌دانشی به برگزاری بیست و ششمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با 12 استان کشور بیست و ششمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نخستین جشنواره عکس حیاط دوباره و راهیابی سه نفر از هنرمندان به جشنواره سینما حقیقت از موفقیت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به حساب می‌آید.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول