اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امور سینما‌ها و آرای مردمی جشنواره فیلم کودک:

11 فیلم‎ کوتاه ویدیویی شانس اصفهان در جشنواره کودک است

مدیر کمیته امور سینما‌ها و آرای مردمی جشنواره فیلم کودک گفت: 11 فیلم کوتاه و ویدیویی در ستاد جشنواره فیلم کودک در اصفهان تولید شده است که در جشنواره فیلم کودک حضور دارد.

11 فیلم‎ کوتاه ویدیویی شانس اصفهان در جشنواره کودک است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سومین دوره از بازگشت فیلم کودک به اصفهان امسال نیز در 15 مهرماه برگزار خواهد شد، انتظار می‎رفت در بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، اصفهان نقش پررنگی در در تولید آثار این جشنواره داشته باشد و آثار بسیاری را ساخته و در این جشنواره شرکت دهد، اما اصفهان با حرکتی کند اما رو به جلو در جشنواره فیلم کودک حضور دارد.

به طوری که مسئولان فرهنگی اصفهان با وجود قول‎های مساعدی که در جهت حمایت از هنرمندان اصفهانی برای تولیدات آثار هنری داده بودند، اقدامات فراگیر و ارزشمندی در این مورد انجام ندادند.

اما در این دوره از جشنواره فیلم کودک در اصفهان، 11 فیلم کوتاه و ویدیویی در ستاد جشنواره فیلم کودک در اصفهان تولید شده است.

مدیر کمیته امور سینما‌ها و آرای مردمی بیست و هفتم دوره جشنواره فیلم کودک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: 14 اثر فیلمنامه در جشنواره امسال پذیرفته شده است که روی 11 اثر آن برای تولید فیلم اقدام شده است.

وی گفت: هر کدام از این آثار در جشنواره امسال می‎توانند نماینده اصفهان برای کسب پروانه زرین باشند.

محمد طباطبایی ادامه داد: صندوق‎های دریافت آرای مردم در بخش اعطای پروانه زرین به بهترین فیلم ازنگاه مخاطب در 10 سالن اکران فیلم‎های جشنواره دایر است.

انتهای پیام/63019/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول