اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز تا 28 شهریور ماه امسال صورت می‌گیرد

ثبت‌نام خبرنگاران نوجوان برای فعالیت در جشنواره فیلم کودک اصفهان

با نزدیک شدن به بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از امروز تا 28 شهریور ماه امسال ثبت نام نوجوانان برای انتخاب بیست و هفت خبرنگار نوجوان برای فعالیت در این جشنواره صورت می‌گیرد.

ثبت‌نام خبرنگاران نوجوان برای فعالیت در جشنواره فیلم کودک اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با فرا رسیدن بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تاریخ 15 تا 19 مهر ماه سال جاری در اصفهان ثبت‌نام از نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت در زمینه مخابره اخبار جشنواره بیست و هفتم از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد.

از امروز تا 28 شهریور ماه سال جاری نوجوانان متولد سال‌های 77 تا 80 می‌توانند از ساعت 9 تا 14 و 16 تا 19 به محل ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان واقع در خیابان استانداری موزه هنر‌های معاصر مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که ثبت‌نام‌کنندگان باید در روز 29 شهریور ماه سال جاری برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مورد نظر که در تاریخ 30 شهریور برگزار می‌شود به محل ستاد مراجعه کنند.

از میان نوجوانانی که نمره حد نصاب این آزمون را کسب کنند، 27 نفر با بالاترین نمرات انتخاب و کلاس‌های دوره خبرنگاری ویژه خبرنگاران نوجوان جشنواره را از تاریخ چهارم مهر ماه سال جاری آغاز و پس از گذراندن کلاس‌های آموزشی با شیوه نقد فیلم به صورت عملی آشنا شده تا بتوانند بهترین اخبار را در طول برگزاری جشنواره مخابره کنند.

طرح خبرنگاران نوجوان از جشنواره بیست و ششم فیلم کودک و نوجوان راه‌اندازی شد و با موفقیتی که در این دوره از جشنواره به دست آورد، استمرار آن در دوره‌های دیگر از جشنواره خالی از لطف نبوده و تیم کمیته روابط عمومی با همت خود بار دیگر این طرح را در بیست و هفتمین دوره اجرایی می‌کنند.

انتهای پیام/63007/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول