اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور چهره محبوب دهه شصت در جشنواره فیلم کودک

اوشین چهره محبوب روزهای تلویزیون ایران قرار است با چهره جدید در بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور یابد.

حضور چهره محبوب دهه شصت در جشنواره فیلم کودک

به گزارش خبرگزاری فارس، سریال سال‌های دور از خانه که به فراز و نشیب یک زن ژاپنی به نام «اوشین» می‌پردازد از جمله سریال‌های محبوبی است که از صدا و سیمای ایران پخش شده است.

اوشین عنوان قهرمان سریال سال‎های دور از خانه است که دهه شصتی‎ها با آن خاطرات زیادی دارند.

سریالی که در زمان پخش آن مردم را پای تلویزیون میخکوب می‎کرد و به دفعات مکرر از تلویزیون بازپخش شد و تماشای آن هنوز هم برای مردم لذت بخش است و مرور خاطرات سریال سال‎های دور از خانه و حواشی زندگی شخصی بازیگران آن در فضای مجازی جز پر بازدیدترین‎ها است.

اوشین چهره محبوب روزهای تلویزیون ایران قرار است با چهره جدید در بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور یابد.

فیلم سینمایی اوشین ساخته شین توگاشی به سال‎های کودکی اوشین پرداخته است و آن را دوباره و با حضور بازیگران جدید بازسازی کرده است و قرار است در بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از آن رونمایی شود و اصفهان اولین صحنه حضور اوشین دهه 90 شود.

اوشین دهه 90 با اوشین دهه 60 متفاوت است و مشخص نیست که اوشین جدید بتواند مانند اوشین قدیمی در دل مردم جا باز کند یا خیر چراکه در دهه 60 گزینه‎های رقیب این سریال اندک بود اما اوشین دهه 90 رقبای زیادی دارد که توفیق او در میان آن‌ها دشوار است.

انتهای پیام/63019/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول