اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیلم"خروج اضطراری" به جشنواره کودک راه یافت

سرپرست حوزه هنری یزد گفت: فیلم "خروج اضطراری" حوزه هنری یزد به بخش مسابقه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه پیدا کرد.

فیلم"خروج اضطراری" به جشنواره کودک راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سیدناصر امامی میبدی اظهار داشت: فیلم کوتاه "خروج اضطراری" به نویسندگی و کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی حوزه هنری یزد در بخش مسابقه آثار ویدیویی کوتاه و نیمه بلند ایرانی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور دارد.

وی با بیان اینکه این فیلم برای کسب پروانه زرین بهترین فیلم کوتاه در این جشنواره رقابت می‌کند، افزود: در بخش مسابقه آثار ویدیویی کوتاه و نیمه بلند ایرانی این جشنواره 27 فیلم حضور دارند.

این کارشناس سینما اظهار داشت: این فیلم هفت و نیم دقیقه‌ای داستان پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که در نخستین روز حضورش در مدرسه به طور زیرکانه‌ای قصد فرار از مدرسه را دارد اما با برخوردهای عجیبی روبه‌رو می‌شود و...

امامی افزود: "خروج اضطراری" با بازی هنرمند خردسال، علی اکبر احمدی در شهر عقدا شهرستان اردکان ساخته شده است.

وی با اشاره به حضور "خروج اضطراری" در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی گفت: این فیلم در جشنواره‌های فیلم "لوکانیا" و "اوورلوک" ایتالیا و یازدهمین جشنواره آسیایی فیلم "چشم سوم" هند به نمایش درآمده است. 

امامی ادامه داد: این فیلم داستانی همچنین خردادماه امسال به عنوان تنها فیلم حوزه هنری کشور در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های "کوتاه کوتاه" توکیو ژاپن حضور داشت ضمن اینکه در سال 91 نیز رتبه اول بخش فیلمنامه چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا را کسب کرد.

انتهای پیام/2464/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول