اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان قزوین تأکید کرد

بهره‌مندی از نگاه کارشناسانه پیشکسوتان بسیجی قزوین

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان قزوین بر ضرورت بهره‌مندی از نگاه کارشناسانه پیشکسوتان بسیجی این استان در تصمیم‌گیری‌ها تأکید کرد.

بهره‌مندی از نگاه کارشناسانه پیشکسوتان بسیجی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی بعد از ظهر امروز در گردهمایی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت این استان که در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بهره‌مندی از نگاه کارشناسانه پیشکسوتان قزوین در تصمیم‌گیری‌ها امری ضروری است.

وی افزود: سال گذشته تعداد حوزه‌های مقاومت بسیج محلات قزوین از پنج به هشت مورد افزایش یافت و به همین دلیل هشت نفر از پیشکسوتان بسیجی با رأی دیگر اعضای سازمان بسیج پیشکسوتان برای عضویت در شورای بسیج پیشکسوتان استان انتخاب می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه قزوین تصریح کرد: این شورا در گام نخست نگاه به درون دارد؛ به این معنا که ظرفیت‌های سپاه استان را در مسیر خدمت‌رسانی به پیشکسوتان و خانواده‌های آنان به کار می‌گیرد و وظیفه آن بسیج کردن امکانات برای خدمت هر چه بیشتر به جامعه پیشکسوتان است.

کاظمی تصریح کرد: بنا به خواسته مقام معظم رهبری نباید به پیشکسوتان بسیجی عنوان بازنشسته داده شود؛ چراکه آنان باید تجربیات خود را به نسل جدید منتقل کنند.

وی با اشاره به همزمانی برگزاری این برنامه با سالروز شهادت سرتیپ خلبان سیدموسی نامجوی، شهید شاخص بسیج پیشکسوتان در سال 92 افزود: همه افراد نیازمند داشتن الگوی درست در سبک زندگی هستند و در این زمینه توجه به ظرافت‌های زندگی شهدا به عنوان دایرة‌المعارف حیات طیبه، منجر به موفقیت می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با بیان اینکه با تأسی از شهدا می‌توان به سلامت از مخاطرات موجود در مسیر موفقیت عبور کرد، ادامه داد: سازمان بسیج پیشکسوتان با نگاهی دقیق، آینده‌نگرانه و موشکافانه به ظرفیت‌های دفاع مقدس قزوین ایجاد شده است.

کاظمی ادامه داد: بنا است فرهنگ استفاده از توان و تجربه پیشکسوتان بسیجی در تمام سطوح بسیج گسترش یابد و از نگاه کارشناسانه آنان در تصمیمات کلان مدیریتی استفاده شود.

وی همچنین از پیشکسوتان بسیجی خواست تا با ارائه راهکارها و سازوکارهای گوناگون به نسل جوان، آنان را در مدیریت درست مسائل یاری کنند.

در پایان این برنامه با رأی پیشکسوتان بسیجی حاضر در حسینیه سپاه قزوین هشت نفر از آنان به منظور راهنمایی و انتقال تجربیات به نسل جدید پاسداران و فرماندهان سپاه استان و شهرستان برای عضویت در شورای بسیج پیشکسوتان انتخاب شدند.

یادآور می‌شود؛ پیشکسوتان بسیجی آن دسته از پاسداران بازنشسته هستند که به عضویت سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت درآمده‌اند.

انتهای پیام/77011/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول