اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز هفته دفاع مقدس صورت گرفت

تجلیل از نویسندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در اسدآباد

به مناسبت هفته دفاع مقدس از نویسندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در سطح شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

تجلیل از نویسندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و در ششمین روز از این هفته از نویسندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در سطح شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اسدآباد در مراسم تجلیل از نویسندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان اسدآباد با بیان اینکه هشت سال دفاع جانانه ملت ایران از مرزوبوم کشور ایران ستودنی است، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت، پایمردی، ایستادگی و آزادگی ملت غیور ایران اسلامی است.

حسن وحدت‌جعفری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را نمی‌توان با هیچ‌گونه هفته‌ای قابل قیاس دانست، افزود: باید با یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس جبهه‌های جنگ را برای نسل جوان بازگو کنیم چرا که این امر می‌تواند در حفظ ارزش‌های اسلامی تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در زمان اسارت خود با مقاومت و ایستادگی در مقابل شکنجه‌ها موجب به زانو درآوردن دشمن شدند، گفت: مراسم تجلیل از آزادگان، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان در هشت سال جنگ تحمیلی نمی‌تواند ذره‌ای از فداکاری و ایثار آنان را نشان داد، اما اجرای این‌گونه برنامه‌ها برای انجام تکلیف است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اسدآباد دفاع مقدس یادآور حماسه‌سازان و بزرگان عرصه ایثار و شهادت خواند و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت به طور یقین یک فرهنگ ناب اسلامی است که زنده نگه‌داشتن آن می‌تواند روح خودباوری و تلاش را در جامعه نهادینه کند.

وحدت‌جعفری خاطر نشان کرد: باید نسل آینده بدانند که بدون شک همت، وحدت و یکپارچگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باعث شد برگ زرینی به تاریخ ایران اسلامی اضافه شود.

وی حضور بسیجیان را در برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس نسبت به دیگر شهرستان‌ها مثال‌زدنی دانست و گفت: ما باید با رفتاری بسیجی‌وار ادامه دهنده راه و روش شهدا و ایثارگران باشیم.

در ادامه این مراسم دو نفر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خاطراتی از از دوران دفاع مقدس بیان کردند و خواستار حضور بیشتر جوانان در این‌گونه مراسم شدند.

در پایان از سه نفر از نویسندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس با دادن لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/89008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول