اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش گرامی‌داشت پیشکسوتان قرآنی در مشهد برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه امامزادگان ناصر و یاسر(علیهماالسلام) گفت: همایش محفل یادبود و گرامیداشت پیشکسوتان قرآنی شهر طرقبه در جوار آستان مقدس این امامزادگان عظیم‌الشأن برگزار می‌شود.

همایش گرامی‌داشت پیشکسوتان قرآنی در مشهد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام هادی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طرقبه، افزود: این مراسم به همت اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز، کارگروه قرآن و عترت سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه و مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر(علیهماالسلام) برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان قرآنی شهر طرقبه (مرحوم محمد فتحی و نصرالله برزگر) از 20 نفر از مربیان و فعالان قرآنی در بخش برادران و خواهران و همچنین از هفت نفر پیشکسوت خواهر که در مکتب خانه‌های قدیم این شهر فعالیت داشته‌اند، تقدیر و تجلیل می‌شود.

غلامی با اشاره به اینکه تلاوت‌گر این همایش قاری بین‌المللی جواد پناهی است، بیان کرد: مرحوم فتحی و برزگر از جمله معلمان دوران انقلاب بوده و در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور مستمری داشته‌اند.

انتهای پیام/2202/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول