اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در کاشمر برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور بازنشستگان نیروهای مسلح در کاشمر برگزار شد.

همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در کاشمر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه کاشمر ظهر امروز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، بازنشستگان را ذخیره‌های انقلاب دانست و افزود : رزمندگانی که در دوران دفاع رشادت‌ها و فداکاری‌هایی از خود به به نمایش گذاشتند امروز نیز آمادگی لازم را برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن را دارند.

سرهنگ علیرضا سازگار با تاکید بر تکریم بازنشستگان و رفع مشکلات آنان اظهار داشت: باید در حد توان در راستای تامین نیازها و رفع کمبودها تلاش کنیم تا در مقابل زحمات و ایثارگری‌های آنان شرمنده نباشیم.

وی با بیان این که باید با حضورمان اثبات کنیم که همچنان پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام راحل و خون شهدا هستیم خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند عزم جدی تمامی مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی و انقلابی است.

گفتنی است این مراسم با حضور نیروهای بازنشسته نیروهای مسلح و به همت کانون‌های بازنشستگان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در محل هیئت رزمندگان برگزار شد که در ادامه آن سه نفر از رزمندگان و پیشکسوتان به بیان خاطراتی از رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/2202/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول